Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har skjedd når man plutselig kan gi charm til noen man tidligere har gitt charm til? Samme med hjerte. Har vedkommende blokkert meg eller hva? 

Anonymkode: 611a7...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg var rart også. Kan det ha noe med tidsgreie som når du legger ut at man er klar for en mat bit, drink, tur ol? Fikk forøvrig en spontan date på lørdag. Tenkte jeg skulle ikke bry meg så mye om bildene, bare ta en sjangs.. pffft Gjør jeg aldri igjen. Altså fyren var hyggelig, men var ikke min type i det hele tatt på noen områder. Skal legges til at jeg hadde med ei venninne. Så endte med å bare være ute å drikke og høre på musikk. Jeg visste ikke helt hvordan man skal avvise eller si at dette ikke er noe for meg, men da han lurte på  å bytte tlf nr, takket jeg pent nei. Typisk min flaks å møte på rare folk hihi.  

Skal nok forbli single en stund til tenker jeg. Men for de som vil prøve happn. Det funker som bare det når du går ut på byen  fredag eller lørdagskveld. Er så mange som er i området da. Morsomt. 

AnonymBruker
Skrevet

Forsto ikke hva du mente med det første der..

Har funnet ut at man kan velge "not interested" og være usynlig for den andre, og ikke krysse vei mer, men den andre kan fortsatt se profilen din.. og tydeligvis også gi hjerte og charm på nytt. Da forstår jeg ikke hvorfor man bare ikke blokkerer i utgangspunktet. 

Men men. Han er ikke noe stort tap da, det er jo tydelig :)

Og ja, jeg møter også bare rare folk. Enten det eller rett ut drittsekker. Så jeg orker ikke mer. Ga ting en sjanse til her i vår med denne appen, men neeh. Enough is enough. 

Anonymkode: 611a7...6ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...