Gå til innhold

Klarer ikke å vise meg i bikini

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarte fint å være på offentlige strender, blant venner, familie, og alt annet i bikini før, men de siste årene så har jeg bare ikke fått det til. Kroppen min har aldri sett bedre ut, men jeg klarer ikke å vise meg i lite tøy uten å føle meg vulgær eller seksualisert (blir nok absolutt ikke stirret på, men følelsen er der). 
Dersom jeg går på shorts må jeg ha langermet topp på og motsatt, og trange kjoler klarer jeg heller ikke å gå med. 

Er dette noe som er normalt eller burde jeg vurdere å ta fatt i problemet mitt? 

Anonymkode: beb38...e47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det bare blir flere og flere som har på seg masse klær i sommervarmen om det er moten nå eller hva det er vet jeg ikke. Bor i en by nær Oslo og får stygge blikk av utenlandske menn når jeg går i singlet. Er da jeg egentlig bare får lyst til å dra ned å vise puppa mine, da hadde de vel dødd :P

Anonymkode: 3855b...8bc

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det bare blir flere og flere som har på seg masse klær i sommervarmen om det er moten nå eller hva det er vet jeg ikke. Bor i en by nær Oslo og får stygge blikk av utenlandske menn når jeg går i singlet. Er da jeg egentlig bare får lyst til å dra ned å vise puppa mine, da hadde de vel dødd :P

Da hadde jeg vist fingeren til dem!

Anonymkode: ee722...e93

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde på meg en relativt kort kjole på en festival for et par dagen siden og da begynte et par utenlandske gutter å følge etter meg en hel time før jeg fikk løpt unna en bakvei. Tror det kan være slike situasjoner som gjør at jeg føler meg noe "seksualisert" når jeg går med lite tøy. Skulle gjerne vært som deg og vist dem fingeren, men det virket som om disse hadde mer vondt i sinne på måten de så på meg på.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg vist fingeren til dem!

Anonymkode: ee722...e93

Eller vifta en pakke bacon foran trynet på dem :fnise:

Anonymkode: 06425...a7b

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde på meg en relativt kort kjole på en festival for et par dagen siden og da begynte et par utenlandske gutter å følge etter meg en hel time før jeg fikk løpt unna en bakvei. Tror det kan være slike situasjoner som gjør at jeg føler meg noe "seksualisert" når jeg går med lite tøy. Skulle gjerne vært som deg og vist dem fingeren, men det virket som om disse hadde mer vondt i sinne på måten de så på meg på.

Ts

Hva med å ikke ikle deg korte, trange kjoler om du føler deg utilpass i dem?

Jeg føler meg ikke vel i bikini. Kler meg derfor ikke i bikini. Problem solved.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Hva med å ikke ikle deg korte, trange kjoler om du føler deg utilpass i dem?

Jeg føler meg ikke vel i bikini. Kler meg derfor ikke i bikini. Problem solved.

Det var 28 grader og varmt, kjolen var også løs og gikk ned til midt på knærne, den hadde også lange ermer. 

Jeg er 20 år og tviler på at kroppen min noen gang vil se bedre ut, er derfor redd for å angre på at jeg ikke viste mer hud som ung. Lurer på om det ligger en psykologisk sperre bak hvorfor jeg synes det er ubehagelig eller om dette er noe flere kvinner føler. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det var 28 grader og varmt, kjolen var også løs og gikk ned til midt på knærne, den hadde også lange ermer. 

Jeg er 20 år og tviler på at kroppen min noen gang vil se bedre ut, er derfor redd for å angre på at jeg ikke viste mer hud som ung. Lurer på om det ligger en psykologisk sperre bak hvorfor jeg synes det er ubehagelig eller om dette er noe flere kvinner føler. 

Du er redd for å angre på at du ikke viste mer hud? At du plutselig er 40 og tenker at det du angrer mest på i livet er at du ikke gikk i korte nok shorts og trange nok topper da du var 20?

Tro det eller ei, det finnes liv etter fylte 30, 40 og 50 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...