AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Del Skrevet 24. juli 2016 Hei! Jeg skal flytte til Oslo for studier i midten av august men er litt usikker på hvor jeg skal trene. Har vurdert fresh fitness og fitness xpress som ligger i nærheten av Bislet. Det jeg lurer på er om noen har erfaring fra disse? hvordan er dusjene? (Har litt komplekser) pris ? Og hvordan er senteret lagt opp? Føler man at alle ser på alle, eller er styrke og kondisjon litt separert? Anonymkode: 8cf38...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 25. juli 2016 #2 Del Skrevet 25. juli 2016 Hvis du skal være student hvorfor ikke trening gjennom SIO? Sentrum treningssenter ligger like ved ST. Hanshaugen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Del Skrevet 25. juli 2016 14 minutter siden, Puny skrev: Hvis du skal være student hvorfor ikke trening gjennom SIO? Sentrum treningssenter ligger like ved ST. Hanshaugen... Skolen har sin egen velferdsordning og er ikke medlem av SIO Anonymkode: 8cf38...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Del Skrevet 25. juli 2016 Hva med Sats/Elixia? Jeg trener på den ved Bislett. Anonymkode: 2ad92...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 25. juli 2016 #5 Del Skrevet 25. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Skolen har sin egen velferdsordning og er ikke medlem av SIO Anonymkode: 8cf38...843 aha... Jeg syntes Fresh fitness er helt OK om man ikke er opptatt av gruppetimer, men har dessverre ingen erfaring med akkurat den på Haugen. Den er nyoppstartet da så sikkert "fresh" (knegg knegg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rh1 Skrevet 25. juli 2016 #6 Del Skrevet 25. juli 2016 Har prøvd xpress, og synes det var et veldig fint og oversiktlig senter hvor alle avdelingene er veldig greit adskilte. Det er til og med et eget "jenteomtåde" hvor det er adgang forbudt for herrer synes ikke personlig det er noe interessant, men om man ikke ønsker blikk eller slikt er jo dette et område helt for seg selv hvor eventuelt andre sikkert er i samme båt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå