Gå til innhold

Hvordan få en mann til å bli interessert i meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har en mann i kikkerten. Men hvordan skal jeg få han på "gli"? Vi er gode venner men jeg vil ha mer! Jeg er ikke så flink til å ta det første skrittet. Hvordan kan jeg få han til se på meg som noe annet enn en venn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flørt i vei... hvis han passer for deg blir han nok interessert da ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt et "okkult råd!!

Skrevet
Jeg skulle gjerne hatt et "okkult råd!!

Gann ham.... ?

Gjest Hillary..
Skrevet

Skriv navnet hand på en lapp og osv med under hodeputa ved nymåne. Deretter inviterer du han med på middag og veldig mye rødvin.

Går an å prøve. Kan hende det funker uten lappen og nymånen også.

:wink:

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Har sansen for Hillary's råd, bare med en lite korreksjon - ikke for mye rødvin, men passe.

Kan da ikke være en vettug mann som ikke blir med på noe sånt? Det viktigste er å prøve. Det er kun da du kan lykkes.

Gjest Anonymous
Skrevet

Først og fremst må du skaffe deg store pupper. Så må du fikse på eventuelle andre skavanker du måtte ha. Så må du bruke en av de nye maskaraene som gir dobbel lengde og tykkelse. Øyenvippene er viktige for de skal du vifte godt med!

Og så kommer det okkulte. Du skal lage små dukker av deg og han. Så skal du skanne disse slik at de kommer "inn" i datamaskinen din. Der skal du kopiere hjertet ditt og legge det over hans og motsatt. Dette skal du så sende han anonymt på e-post. Han vet altså ikke hvem det er fra eller hvem det forestiller, men neste gang han ser deg vil han virkelig SE deg. Han er fortapt og evig din :hjertesmil:

Jeg ønsker deg lykke til :sminkedokke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Først og fremst må du skaffe deg store pupper. Så må du fikse på eventuelle andre skavanker du måtte ha. Så må du bruke en av de nye maskaraene som gir dobbel lengde og tykkelse. Øyenvippene er viktige for de skal du vifte godt med!

Og så kommer det okkulte. Du skal lage små dukker av deg og han. Så skal du skanne disse slik at de kommer "inn" i datamaskinen din. Der skal du kopiere hjertet ditt og legge det over hans og motsatt. Dette skal du så sende han anonymt på e-post. Han vet altså ikke hvem det er fra eller hvem det forestiller, men neste gang han ser deg vil han virkelig SE deg. Han er fortapt og evig din :hjertesmil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vær så snill da! Om du virkelig mener disse tingene du skriver... hjelpes meg. Om du prøver å være ironisk så fungerer det heller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje ved å kle deg annerledes, få en ny kledelig frisyre, blomstre opp, og ellers vise at du er svært interessert i han!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vær så snill da! Om du virkelig mener disse tingene du skriver... hjelpes meg. Om du prøver å være ironisk så fungerer det heller ikke.

Kjære gjest. Skjønner du ikke hva jeg mener? Så morsomt da :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjære gjest. Skjønner du ikke hva jeg mener? Så morsomt da :hoho:

Ja, det var kjempefestlig. Joda, jeg skjønner forsåvidt hva du prøver å si, bare lurer på om det er ironi eller om du virkelig mener det...

Utsagn som dette foreksempel :

Gjest Chrizzy
Skrevet

:hoho: Ikke verst, lurer på om noen har tenkt på å lage en svartebok for den "tekniske" verden snart ja, er jo vanskelig å få tak i urter og froskelår for tia :ler:

Skrevet

Kjære gjest, syntes denne tråden fortjener et seriøst svar.

Syntes du først og fremst skal fremstå for den du er. Siden dere er venner vet du vel hva han liker også. Inviter han ut på det som interesserer han. Se hvordan han oppfører seg ovenfor deg. Og ta det derifra. Finn mest mulig ut om ham og vis interesse.

Er du usikker så er det beste du kan gjøre er å legge kortene på bordet, og be om at han er ærlig med deg også. Da slipper du å fundere.

Skrevet
Og ta det derifra.

Hva mener dere egentlig med "ta det derifra". Hører det ganske ofte her.

Gjest Hillary..
Skrevet

Er du usikker så er det beste du kan gjøre er å legge kortene på bordet, og be om at han er ærlig med deg også. Da slipper du å fundere.

Hun ba om noe okkult, så jeg antar at det er Tarot-kortene du her mener.

Jeg mener å se at hun har sjans :wink: , men hun må prøve med middag (froskelår) og rødvin. Helst en Rioja-vin.

(middag er ikke useriøst.)

:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun ba om noe okkult, så jeg antar at det er Tarot-kortene du her mener.

Jeg mener å se at hun har sjans :wink: , men hun må prøve med middag (froskelår) og rødvin. Helst en Rioja-vin.

(middag er ikke useriøst.)

Beklager, det var nok ikke første gjest som ville ha noe "okkult".....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...