Gjest Mammatilpia Skrevet 24. juli 2016 #1 Del Skrevet 24. juli 2016 For litt over to år siden kom verdens beste jente til verden, og nå er det på tide å utvide vår lille familie ytterligere. Jeg hadde dagbok her sist også, og syntes det var fint å ha et sted hvor jeg kunne skrive ned mine tanker og følelser, i tillegg til å ha et sted å samle alt annet rusk og rask. Veldig moro å lese i ettertid iallfall. Litt om meg - jeg er straks 30 år gammel, bor sammen med en superpappa som er like gammel som meg. Sammen har vi en herlig 2 åring. Vi har ikke brukt prevensjon siden i januar, da fikk jeg tatt ut p-staven jeg hadde hatt siden jenta vår ble født. Vi har fra januar til nå "hoppet av i svingen", noe som tydeligvis har fungert som prevensjon for oss. Vi begynte prøvingen på ordentlig i går, men iogmed at jeg venter mens i løpet av noen dager, så må jeg nok vente et par uker med å håpe på at "skuddet sitter" Jeg ble gravid i første pp sist, men forventer ikke å være like heldig denne gangen Sånn, nå erklærer jeg herved denne prøvedagboka for åpnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druefrue Skrevet 28. september 2016 #2 Del Skrevet 28. september 2016 Gleder meg til å følge deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå