AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Del Skrevet 24. juli 2016 Sitter med null interesse for noenting. Ikke noe hobby. Noen her som har vært borti samme? Hvordan gjorde dere det? Tips mottas. Har seriøst null interesse for alt. Ikke nevn strikking, håndarbeid, scrapping osv. Da dør jeg! Anonymkode: e0c74...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paeonia Skrevet 24. juli 2016 #2 Del Skrevet 24. juli 2016 Jeg har interesse for masse, men tar meg aldri tid til det. Så jeg har ingen hobby jeg holder på med aktivt heller. Må man ha en hobby da? Kanskje du har en hobby, bare at du ikke har tenkt på det på den måten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Del Skrevet 27. juli 2016 Hva gjør du, for å få dagene til å gå da? Sitter du bare og titter i veggen eller taket heile tiden? Anonymkode: 1483f...3c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 27. juli 2016 #4 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 24.7.2016 at 16.02, AnonymBruker skrev: Sitter med null interesse for noenting. Ikke noe hobby. Noen her som har vært borti samme? Hvordan gjorde dere det? Tips mottas. Har seriøst null interesse for alt. Ikke nevn strikking, håndarbeid, scrapping osv. Da dør jeg! Anonymkode: e0c74...d24 Riding og dyr. Film og trening:) gåturer, lese bøker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #5 Del Skrevet 27. juli 2016 Gaming kan få dager/uker/måneder til å fly. Er bare å velge riktig game/games Anonymkode: 6a08b...538 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Del Skrevet 27. juli 2016 https://www.twitch.tv/directory Her se og finn en game du liker Anonymkode: 6a08b...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 27. juli 2016 #7 Del Skrevet 27. juli 2016 Den 24. juli 2016 at 16.02, AnonymBruker skrev: Sitter med null interesse for noenting. Ikke noe hobby. Noen her som har vært borti samme? Hvordan gjorde dere det? Tips mottas. Har seriøst null interesse for alt. Ikke nevn strikking, håndarbeid, scrapping osv. Da dør jeg! Anonymkode: e0c74...d24 Jobber du? Har du venner? Har du familie? Hva gjør du om dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 27. juli 2016 #8 Del Skrevet 27. juli 2016 Jeg har det motsatte problemet, altfor mange interesser altfor lite tid. For meg går det i dyr (har hunder, kunne godt hatt katt, akvarie, høns, hest, marsvin osv - men det var denne tiden da), foto, turer, natur, håndarbeid og tegning/maling (som tydeligvis ikke er noe for deg), frimerker er litt spennede, jeg er interessert i vitenskap (som jeg også har utdanning innen) og skulle gjerne hatt mer tid til å lese mer oppdateringer på den fronten. Kajakk kunne vært moro å drive med, seiling. Jah... og mye annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #9 Del Skrevet 30. juli 2016 TS her. Takker for svar. Er for tiden arbeidsledig og jakter vilt etter jobb. Sliter og en del. Har familie som er langt unna. Venner har jeg ikke for jeg har slitt en del og vil ikke ha noen som må oppleve at jeg er så ned. Vil spare alle for alt slikt. Anonymkode: e0c74...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #10 Del Skrevet 30. juli 2016 Men da er det jo du selv som har tatt det valget om ikke å ha venner og ha "noe liv". Vil du endre på det, så er du selv som må endre det valget. Anonymkode: 43337...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #11 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg sliter så med helsa, kan ikke bare poff og være sosial! Anonymkode: e0c74...d24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 30. juli 2016 #12 Del Skrevet 30. juli 2016 Det må da finnes noen ting du har mindre imot enn andre? Og hvis du virkelig er totalt likegyldig til absolutt alt her på jorden, er det kanskje verdt å ta en sjanse og prøve noe likevel, hvem vet, kanskje liker du det når du kommer i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2016 #13 Del Skrevet 10. august 2016 Det hjelper lite å kritisere TS for det han/hun obviosly sliter med. Det hjelper ikke. Jeg pleier å se på serier, lage mat, lager gjerne kryddermixer, mandelsmør, brød osv, driver litt med planter, interiør, leser bøker, leser blogger som inspirerer meg, går tur med hunden og leker med henne, rydder og vasker, ommøblerer, lager ukemenyer og handlelister osv osv. Men skulle selv gjerne hatt en skikkelig hobby! Anonymkode: 666de...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2016 #14 Del Skrevet 16. august 2016 Den 24.07.2016 at 16.02, AnonymBruker skrev: Sitter med null interesse for noenting. Ikke noe hobby. Noen her som har vært borti samme? Hvordan gjorde dere det? Tips mottas. Har seriøst null interesse for alt. Ikke nevn strikking, håndarbeid, scrapping osv. Da dør jeg! Anonymkode: e0c74...d24 Du kan være aktiv i fleire forskjellige telle-tråder, her på forumet? Er du aktiv på noen andre debatt-forum på internett også? Anonymkode: 1483f...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestevenninna di Skrevet 27. august 2016 #15 Del Skrevet 27. august 2016 Dette har ikke helt med tema på tråden å gjøre, men siden du skriver det så lurer jeg på om det er en spesiell grunn til at du ikke søker jobb hvor familien din bor og flytter i nærheten av de igjen, siden du mangler ett nettverk. Trist å høre at ingen ting interesserer deg. Jeg er ingen psykolog og man skal ikke anta og fjerndiagnosere folk, men jeg kan nevne at det og ikke investere seg for noe er ett tegn på depresjon. Noe som kan behandles. Så tilbake til trådens tema. Mitt forslag til deg er å prøve noe som heter Pintrest.com . Det er en nettside hvor man kan lage sin egen "virtuelle tavle/er " av ting som inspirerer en. Alt i fra hus, forskjellige hobbyer til tekst, humor, film osv. Kanskje du finner noe kult der du kunne tenkt deg å prøve? Jeg har selv fått milioner av ideer der etter å startet med det Uansett. Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #16 Del Skrevet 31. august 2016 Hva med å få noen brevvenner? Søk opp på facebook, finnes grupper der. Lage puslespillbilder som du kan ha på veggen? Kjøpe et kamera og ta bilder, male på stein du samler, lage dekorasjoner, bake, bli besøksvenn på aldershjemmet, skrive dikt, løse kryssord, lage smykker, fluebinding? Det er mye man kan finne på, men forstår det er vanskelig hvis man sliter sosialt og ellers. Men bruk høsten og gå ut i naturen, du kan sanke sopp og bær. Da kommer du deg ut og er i gang. Anonymkode: 0f3b7...70c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #17 Del Skrevet 5. september 2016 Jeg har heller ingen hobby. Med mindre Kvinneguiden er det? Skulle ønske jeg hadde det, ha noe å glede seg til å gjøre osv. Her går det i det samme stort sett, jobb, familie, venner og husarbeid.. Anonymkode: 0e87a...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå