Gå til innhold

Vinterkjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har linker til sider der de har masse vinter brudekjoler?? Tenker litt på kåper utenpå å sånn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ikke noen sidetips til deg, men jeg har sett en kåpe og en jakke avbildet på Belle Amie's hjemmeside (www.belleamie.no) - og siden de holder til på Sotra, har du kanskje også anledning å dra ut dit å ta en titt?

-Smilepia-

Skrevet

Jeg har en fantastisk kappe med hette og pelskat jeg skal bruke. Den kjøpte jeg hos Boda brud, men tror det var den siste. :)

Så en på www.lisenett.no her om dagen, men personlig synes jeg ikke den var like fin. Liker ikke fløyel/velour så godt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har en fantastisk kappe med hette og pelskat jeg skal bruke. Den kjøpte jeg hos Boda brud, men tror det var den siste. :)

Så en på www.lisenett.no her om dagen, men personlig synes jeg ikke den var like fin. Liker ikke fløyel/velour så godt.

Jeg kjøpte hos lisenett og det er ikke fløyel eller velour!

Det står jo til og med i beskrivelsen at det er sateng :tunge1: Kjempenydelig vintercape - jeg fikk masse skryt av min :)

Skrevet

Jeg kjøpte hos lisenett og det er ikke fløyel eller velour!

Det står jo til og med i beskrivelsen at det er sateng :tunge1: Kjempenydelig vintercape - jeg fikk masse skryt av min :)

OK, da bare så jeg feil da. De er mye finere de i sateng nemlig enn de i velour. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...