Glossy Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Er det noen som har linker til sider der de har masse vinter brudekjoler?? Tenker litt på kåper utenpå å sånn....
smilepia Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 Har desverre ikke noen sidetips til deg, men jeg har sett en kåpe og en jakke avbildet på Belle Amie's hjemmeside (www.belleamie.no) - og siden de holder til på Sotra, har du kanskje også anledning å dra ut dit å ta en titt? -Smilepia-
Arwen Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Jeg har en fantastisk kappe med hette og pelskat jeg skal bruke. Den kjøpte jeg hos Boda brud, men tror det var den siste. Så en på www.lisenett.no her om dagen, men personlig synes jeg ikke den var like fin. Liker ikke fløyel/velour så godt.
Bokalven Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 Kathryn and Alexandra designs har noen fantastisk flotte vinterbrudekjoler. Denne, for eksempel!
Sita Skrevet 9. november 2004 #5 Skrevet 9. november 2004 Kathryn and Alexandra designs har noen fantastisk flotte vinterbrudekjoler. Denne' date= for eksempel!Den var kjempeflott
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #6 Skrevet 9. november 2004 Jeg har en fantastisk kappe med hette og pelskat jeg skal bruke. Den kjøpte jeg hos Boda brud, men tror det var den siste. Så en på www.lisenett.no her om dagen, men personlig synes jeg ikke den var like fin. Liker ikke fløyel/velour så godt. Jeg kjøpte hos lisenett og det er ikke fløyel eller velour! Det står jo til og med i beskrivelsen at det er sateng Kjempenydelig vintercape - jeg fikk masse skryt av min
Arwen Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Jeg kjøpte hos lisenett og det er ikke fløyel eller velour! Det står jo til og med i beskrivelsen at det er sateng Kjempenydelig vintercape - jeg fikk masse skryt av min OK, da bare så jeg feil da. De er mye finere de i sateng nemlig enn de i velour.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå