AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har problem med at det skal mye til før jeg kjenner meg ordentlig mett. Dette er veldig irriterende, særlig når jeg feks. ikke er hjemme, og faktisk ikke har tilgang til mer mat enn jeg har med i niste. Jeg beregner normale porsjoner også, så det er ikke der feilen ligger. Har dere noen tips til matvarer som metter bedre enn mange andre? Særlig meieriprodukter som gir god metthetsfølelse, da dette er noe jeg liker godt og spiser en del av. Et yoghurtbeger med "vanlig" fruktyoghurt kjenner jeg jo så vidt at kommer i magen. Anonymkode: 4d6ec...7da
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Test ut denne smoothien/grøten: http://mad.tv2.dk/2016-07-18-her-er-professorens-groenne-energigroed-saadan-faar-du-en-sund-tarm?utm_source=Facebook&utm_campaign=TV_2_Nyhederne&utm_medium=Social Den er supersunn og holder deg mett i 2-3 timer i alle fall. Anonymkode: 51e41...232
Gjest Nanne70 Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Proteiner metter godt - egg, kjøtt, fisk, fugl, bønner/linser, skyr og cc som nevnt over. Hvis du spiser brødskiver, lag heller tynnere skiver med masse godt og proteinrikt pålegg. Omelett er supert som niste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå