AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 jeg fikk endelig fast smilye på clearblue testen.. men er den 100% sikkert. er det faktisk da jeg får eggløsning 1 eller 2 dager etterpå ? eller kan den vise feil å ?? har lagt inn akser mange dager før og mange dager etter ;P for å være sikker på at jeg skal treffe heheh.. men om clearbluen lurer meg så er jo det utrolig skuffende... Anonymkode: 94393...8f6
emhanse Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Den 24. juli 2016 at 13.30, AnonymBruker skrev: jeg fikk endelig fast smilye på clearblue testen.. men er den 100% sikkert. er det faktisk da jeg får eggløsning 1 eller 2 dager etterpå ? eller kan den vise feil å ?? har lagt inn akser mange dager før og mange dager etter ;P for å være sikker på at jeg skal treffe heheh.. men om clearbluen lurer meg så er jo det utrolig skuffende... Anonymkode: 94393...8f6 Jeg har ikke prøvd denne selv, men antar at den er som alle andre el-tester; at testene kan bli positive uten at el skjer eller uten at dere klarer bli gravide. Selv om egget blir befruktet så er det vel bare 25% av dem (mener jeg å ha lest en plass) som fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå