Gå til innhold

Drittmennesker som ikke tar hensyn til at du ikke liker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den store, stygge, ustabile, aggressive og folkesky hunden deres. Det er så irriterende! Skal på død og liv fortsette, etter beskjed om at man ikke ønsker å omgås den drittbikkja (nevnt i tusen ganger finere ordlag selvfølgelig), å hente frem hunden når man møtes. For så å oppleve at den fremmede (meg/oss) blir glefset mot, hoppet mot, flekket tenner mot, og bjeffet aggressivt til. Det skal overhodet ingenting til heller, bare noen går ut av bilen så er hunden der og skal angripe.  Drittbikkje. Verste er at de ikke liker den selv heller, de skal BARE PRAKKE DEN PÅ ALLE ANDRE OGSÅ..

Må være en eller annen diagnose? 

Anonymkode: 408f3...a57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok jeg hadde sluttet å dra på besøk til folk dersom de hadde en sinna hund som angrep meg. 

Anonymkode: 86e4c...32a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Der hadde jeg ikke giddet å dra, gitt.

Anonymkode: b57ea...1f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du mener kanskje folkevond? Er den folkesky, ser du vel neppe noe til den....

Anonymkode: 75f6d...0ae

• Liker 4
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Hadde ikke dratt dit på besøk. Å hadde nektet dem å ta med hunden til meg på besøk. Klarer de ikke å oppdra hunden sin så får de la vær å pakke den på andre mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ikke er flink til å lese hunder og at dette bare er noe du ser?

Anonymkode: 53170...952

AnonymBruker
Skrevet

Har også en venninne som har en stygg og irriterende drittbikkje. Puddel. Hun er jo obsessed med det stygge dyret. Er bare å kutte ut sånne folk. 

Anonymkode: 75204...2d9

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også en venninne som har en stygg og irriterende drittbikkje. Puddel. Hun er jo obsessed med det stygge dyret. Er bare å kutte ut sånne folk. 

Anonymkode: 75204...2d9

Jeg hadde heller kuttet ut mennesker som deg. "obsessed med det stygge dyret"? Stygg iriterende drittbikkje? 

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Og TS "Den store, stygge, ustabile, aggressive og folkesky hunden deres"? Det er da ikke hunden sin feil at eierne er tafatte. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok jeg hadde sluttet å dra på besøk til folk dersom de hadde en sinna hund som angrep meg. 

Anonymkode: 86e4c...32a

Ja. Da er det grunn til avlivning. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig det er irriterende med folk som ikke oppdrar hunden sin eller aktiviserer den...

Var på ferie med noen som hadde en liten hund, de gikk knapt tur (for varm, for liten (hunden 1 år), for trøtt,var unnskyldningene) og hunden røyta overalt som de ikke rydda opp etter.

Ikke lekte de særlig med den heller, skulle liksom bare ligge der som pynt. Med det resultat at den slikke seg selv hele tiden, pep, bjeffet, virret rundt urolig store deler av dagen. Eierne var mye ute på turer (cafè, butikker, møte venner) mens hunden alltid var hjemme alene - eller med oss andre som liksom ville hvile og sole/bade.

Sov i bur selv når det var supervarmt, foreslo kanskje den kunne sove i senga sin som det ofte lå i på dagen, så den kunne drikke vann og røre på seg. Sista natta gjorde den det, og sov så fint hele tiden! Vannskåla var tom på morgenen, så den hadde bare drukket vann og lagt seg. De andre nattene pep den, bjeffet, slikket seg frenetisk på tissen. Stakkar krek. 

Hadde jeg vist at hunden slett ikke var "så rolig at" som de påstå, hadde jeg ikke dratt på ferie med de og hunden...

Anonymkode: 2e2ea...4b7

AnonymBruker
Skrevet

Blir bekymret når jeg hører om hunden. Eierene høres ikke helt i vater ut.

Anonymkode: d701e...f37

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Raven Emerald, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...