AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Siste tiden har en kjekk mann tatt kontakt i LinkedIn. Han ville bli kontakt, og tok samtalene videre derfra. Har dette blitt vanlig? Tinder og nettdating orker jeg ikke men synes det var kult å bli kontaktet via LinkedIn! Han som tok kontakt og jeg er såkalt 'godt voksne'. Anonymkode: 3f37e...177
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siste tiden har en kjekk mann tatt kontakt i LinkedIn. Han ville bli kontakt, og tok samtalene videre derfra. Har dette blitt vanlig? Tinder og nettdating orker jeg ikke men synes det var kult å bli kontaktet via LinkedIn! Han som tok kontakt og jeg er såkalt 'godt voksne'. Anonymkode: 3f37e...177 Er du sikker på at det ikke er svindel og lureri? Har dere felles kjente el.l.? Anonymkode: 4d022...8ef
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det ikke er svindel og lureri? Har dere felles kjente el.l.? Anonymkode: 4d022...8ef Ja, han er leder og ganske kjent fordi flere aviser/magasin i hans hjemland har skrevet om ham. Gjennom LinkedIn-meldinger virker der hele normalt. Vi har også felles bekjente kontakter (uten å ha nevnt det). Han er kjekk...kanskje han bare syntes jeg så bra ut? Anonymkode: 3f37e...177
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Hørt om dette fenomenet før ja. Anonymkode: e2491...6a5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hørt om dette fenomenet før ja. Anonymkode: e2491...6a5 Mange i toppstillinger reiser mye rundt og kanskje de vil ha en dame i hver havn. Kan godt hende de er gift der hjemme. Hvorfor må det være slik. Ideelt sett burde han være single og ønske et forhold. Anonymkode: 3f37e...177 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå