AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 hei jenter! 💟💟 (Og gutter).. Jente har følelser for gutt og forteller han det. Det er for tidlig for han å si det samme tilbake, men vil fremdeles treffe jenta og liker jenta. Er det mulig at gutten etterhvert også begynner å utvikle følelser for jenta, eller er alt håp og spenning borte? Noen som har lignende erfaringer ? Hvordan skal en forholde seg til der hele? Takker for svar Anonymkode: e0190...976
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Hvorfor skriver du om deg selv i 3 person? Anonymkode: 069f7...286 1
lillsunshine Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 (endret) Det kommer jo an på hvor lenge man har datet da, men har en følelse av at veldig ofte så kommer aldri disse følelsene og sikkerheten, om de ikke er tilstede ganske tidlig. Endret 23. juli 2016 av lillsunshine
Coronas Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Den 7/23/2016 at 22.39, AnonymBruker skrev: hei jenter! 💟💟 (Og gutter).. Jente har følelser for gutt og forteller han det. Det er for tidlig for han å si det samme tilbake, men vil fremdeles treffe jenta og liker jenta. Er det mulig at gutten etterhvert også begynner å utvikle følelser for jenta, eller er alt håp og spenning borte? Noen som har lignende erfaringer ? Hvordan skal en forholde seg til der hele? Takker for svar Anonymkode: e0190...976 Hvorfor er det for tidlig å si at du har følelser for henne? Enten har du det eller ikke Om man har pratet på telefon og chatt'n og kjent at her er god kjemi. Hvorfor ikke få følelser da?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Den 23.7.2016 at 23.03, AnonymBruker skrev: Hvorfor skriver du om deg selv i 3 person? Anonymkode: 069f7...286 For å passivt avlede folk til å tro at saken ikke gjelder ts. Samme som, "vennen" min får ikke pikken opp, hva burde han gjøre? Anonymkode: 28f13...a38
Gjest Minesveiper Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 (endret) Hvor lenge har dere datet da? Man vet om man potensielt kan falle for damen ganske tidlig selv om man ikke er forelsket i henne med en gang. Endret 25. juli 2016 av Minesveiper
Gjest Hold the door Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
Stiigen Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Jeg har ikke vært tilbake på "markedet" så veldig lenge...men en ting jeg har lært er at det ikke er lurt (for noen av partene) å si rett ut at du liker den andre...ikke tidlig i forholdet ihvertfall. De første datene så må det være "spenning" , begge skal lure på om den andre liker meg eller ikke. Det kan selvsagt subkommuniseres med blikkontakt og lure smil, men kjemi/spenning vil tape seg mye ved en direkte erklæring. Hvis man vet at man kan få noen, og at det er mye interesse så blir det litt mindre interressant...må nok være et visst nivå av "hard to get" og "push`n`pull". 2
Coronas Skrevet 27. juli 2016 #9 Skrevet 27. juli 2016 Den 7/26/2016 at 11.11, Stiigen skrev: Jeg har ikke vært tilbake på "markedet" så veldig lenge...men en ting jeg har lært er at det ikke er lurt (for noen av partene) å si rett ut at du liker den andre...ikke tidlig i forholdet ihvertfall. De første datene så må det være "spenning" , begge skal lure på om den andre liker meg eller ikke. Det kan selvsagt subkommuniseres med blikkontakt og lure smil, men kjemi/spenning vil tape seg mye ved en direkte erklæring. Hvis man vet at man kan få noen, og at det er mye interesse så blir det litt mindre interressant...må nok være et visst nivå av "hard to get" og "push`n`pull". Hmmm her jeg gjorde feil jeg da Hardt å komme tilbake til dating verden etter noen år i fast forhold. Egentlig er jeg en person som når jeg føler at dette er bra, så sier jeg ifra. Men man skal visst ikke det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå