AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Jeg rotet med en i gårkveld som jeg er litt interessert i (har truffet han flere ganger før, så kjenner hverandre litt). Jeg føler at han også kanskje er litt interessert i meg, men jeg vet jo ikke dette for sikkert. Jeg har litt lyst å sende en melding til han å høre hvordan det går eller noe bare for å se hva han svarer og kanskje få litt mer på feelingen om han f.eks vil treffes igjen. Men jeg er redd det virker masende å sende melding? I såfall hva er passende å skrive i meldingen? Hva om det faktisk kun er sex han er ute etter? Anonymkode: 30853...8e4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg rotet med en i gårkveld som jeg er litt interessert i (har truffet han flere ganger før, så kjenner hverandre litt). Jeg føler at han også kanskje er litt interessert i meg, men jeg vet jo ikke dette for sikkert. Jeg har litt lyst å sende en melding til han å høre hvordan det går eller noe bare for å se hva han svarer og kanskje få litt mer på feelingen om han f.eks vil treffes igjen. Men jeg er redd det virker masende å sende melding? I såfall hva er passende å skrive i meldingen? Hva om det faktisk kun er sex han er ute etter? Anonymkode: 30853...8e4 Jeg lever i den formening om at om jeg er interessert, så viser jeg det. Send en mld og så ser du hvilket svar du får og om du får svar. Du merker fort hvis det er kun seksuelt. Hvis dere evt skal treffes igjen, så kan dere gjøre det ute, om han ikke vil det så skjøn er du jo fort tegningen Lykke til, du har ikke noe å tape, bare å vinne 😇 Anonymkode: 99221...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Send sms du, og gjerne før det har gått for lang tid. "Hei! Finne på noe sammen en dag? Klem fra Trine :-)" Verste du kan få er nei eller null svar, bedre enn å aldri finne ut av det :-) Ang om han kun vil ha sex; pass på at en evt date skjer på et sted hvor sex er unaturlig. F eks på kafé. Om han kun vil ha filmkveld hjemme hos en av dere så er det meget mulig at han er mest keen på sex og ikke på å bli kjent.. Anonymkode: c50fe...f86 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Jeg synes du bør vente noen dager. Hvis han er interessert nå, er han interessert om en uke. La ham få litt tid til å tenke på deg, og kanskje til og med kontakte deg først. Anonymkode: ad41b...3a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå