Gå til innhold

Nytt legemiddel: "Brintelix". Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at depresjon henger mye sammen med angst. Hvor skal vi ta tak?

Er det noen som har slitt som har fått hjelp av disse medisinene, både mot angst og depresjon?

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du snakke med legen din om. Britellix inneholder virkestoffet vortioksetin. Det er ganske nytt som du sier, men det er selvsagt gjort en del studier på det. Studiene har hatt greie resultater på voksne. 

Anonymkode: 4f260...b50

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, anneira skrev:

Er det noen som har slitt som har fått hjelp av disse medisinene, både mot angst og depresjon?

Hei

Den medisinen er også nevnt her

Anonymkode: 5fc7c...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt den i litt over 1 år, med angst som primærlidelse og depresjon som sekundær. På meg har den virket veldig bra. Ingen bivirkninger på meg. Har brukt den parallelt med terapi. Har prøvd Zolofy og Cipralex før det uten effekt. 

Anonymkode: 3911f...bd1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, anneira skrev:

Her finner du mange erfaringer med den medisinen http://forum.doktoronline.no/search/?type=all&q=Brintellix

Anonymkode: 5fc7c...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får den skrevet ut primært på grunn av kognitiv svikt og synes det hjelper veldig, alt har forandret seg til det bedre for meg med tankegang, depresjon og angst. Ingenting annet har hjulpet meg så bra som denne.

Anonymkode: 4fdf3...449

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...