Gå til innhold

Er på jakt etter en weekendbag...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... som ikke er altfor stor. Er lei av å måtte bruke koffert eller sekk, og leter derfor etter en weekendbag. Jeg pleier å pakke lite, og får så vidt plass i Bayswater når jeg skal til foreldrene mine med én overnatting, men ønsker altså noe litt større. Vil ha i skinn.

Har sett på denne fra Decadent, tror dere den kan funke? http://decadentcopenhagen.dk/udsalg/big-hand-shopper-black#the-story

Jeg er åpen for forslag.

Budsjettet er begrenset selv om jeg helst skulle hatt en Mulberry small clipper.

Anonymkode: 79ba6...8a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en slik "longchamp"-bag? Vet de ikke er supermoderne lenger, men superpraktisk siden man kan brette den sammen til en veldig liten firkant. Bruker min hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en slik. Den har vært med meg i over 20 år og er fremdeles den weekend bagen jeg lettest tar til når jeg skal være borte noen dager. 

Min har fått noen skraper underveis gjennom en mengde flyplasser, tog og biler, men det gir den bare patina.I dag ser den ut som den nettopp har blitt laset ned fra taket på en firehjulstrekker etter en tur gjennom Sahara. Den er enkel å vedlikeholde (tørk over den med en klut og den er like fin). Det har aldri hatt noe behov for reparasjoner. Fôret er like helt.Festene til skulderstroppen er godt festet. Den har en uvurderlig innerlomme med glidelås som jeg pleier legge husnøkler og bilnøkler i. Den går som håndbagasje på fly. 

Anonymkode: 57210...35a

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en slik. Den har vært med meg i over 20 år og er fremdeles den weekend bagen jeg lettest tar til når jeg skal være borte noen dager. 

Min har fått noen skraper underveis gjennom en mengde flyplasser, tog og biler, men det gir den bare patina.I dag ser den ut som den nettopp har blitt laset ned fra taket på en firehjulstrekker etter en tur gjennom Sahara. Den er enkel å vedlikeholde (tørk over den med en klut og den er like fin). Det har aldri hatt noe behov for reparasjoner. Fôret er like helt.Festene til skulderstroppen er godt festet. Den har en uvurderlig innerlomme med glidelås som jeg pleier legge husnøkler og bilnøkler i. Den går som håndbagasje på fly. 

Den var veldig fin, får man kjøpt den i noen butikker her i Norge?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, momo skrev:

Den var veldig fin, får man kjøpt den i noen butikker her i Norge?

Det er jeg faktisk ikke sikker på :klo:

Det har ikke vært noe behov for å finne det ut siden den er "still going strong".

Vet de selges på nett av Bagstore.no, men jeg kjenner ikke den nettbutikken.

Anonymkode: 7ea3a...236

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte denne veldig godt.

Hvilken farge har du? Ønsker meg egentlig i fargen konjakk, vet du hvordan "honning" ser ut?

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte denne veldig godt.

Hvilken farge har du? Ønsker meg egentlig i fargen konjakk, vet du hvordan "honning" ser ut?

Jeg har den brune. Fargen som vises i lenken er slik jeg husker den fra min bag var ny. 

Jeg vil tro "honning" er omtrentlig slik den ser ut på skjermen den også. En lys bag vil nok være mer utsatt for å kunne få skjolder når den blir gammel som min. Tror ikke jeg har sett den fargen IRL :klo:  

Da jeg kjøpte min så var jeg på utkikk etter en lærbag som kunne tåle å være med til lands og til vanns og i lufta med. At den hadde akkurat den fargen den hadde var ikke så viktig for meg, så når nesten alle lærbager har akkurat den fargen så har jeg ofte festet en ekstra baggsjetag e.l. på min så jeg fort får øye på den på bagasjebånd rundt om kring. Honningfargen er litt mer sjelden, men veldig fin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...