Gå til innhold

Mor strengere enn far?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jente på snart 4 år. Hun har fram til nå vært enkel å ha med å gjøre.  Siste halve året opplever jeg som mor at jeg må bli mere streng enn tidligere da hun ikke hører. Når far sier samme beskjed skjer det noe med en gang....hun fjaser, tuller,løper rundt,kommanderer og sjefer. Vi hse hele tiden hatt klarer grenser og konsekvenser om de grensene bir brutt.

Hun har siste mnd plutselig blitt redd for at jeg (mor ) skal bli borte fra henne. Det innebærer at hun nesten kveler meg til tider med nærhet. Kun jeg får legge,våkner ofte på nettene og vil ligge vår seng(tett inntil meg )....hun gråter lett om jeg blir streng,og jeg får ikke gått på do eller handlet alene uten store protester fra henne (selv om hun er blant kjente og trygge personer). 

Er det greit at jeg må være strengere enn far?

Anonymkode: a86ad...45e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må være slik det er naturlig for deg, hverken det ene eller det andre. Fedre får ganske mye "gratis" ved at de både er mye større enn mødrene og dypere stemme, derav mer naturlig respekt. Hvis hun er veldig var på strenghet så ville jeg i alle fall ikke valgt å være det, trygghet er det hun trenger tror jeg:)

Anonymkode: f0b1f...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...