Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. :)

Jeg tenkte jeg skulle overraske venninnen min og gi henne en liten gave. Har spurt flere ganger om det er noe hun ønsker seg, men det vet hun ikke. Har dere noen forslag? Hun er som nevnt i tittelen 19 år.

Maks 1,5k, tror jeg.

Anonymkode: 52f64...9f4

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. :)

Jeg tenkte jeg skulle overraske venninnen min og gi henne en liten gave. Har spurt flere ganger om det er noe hun ønsker seg, men det vet hun ikke. Har dere noen forslag? Hun er som nevnt i tittelen 19 år.

Maks 1,5k, tror jeg.

Så veldig hyggelig av deg, en oppmerksom og fin venninne! :) Er hun glad i å lese, så er en god bok en fin gave. Bokmerke. Er hun glad i å bake, kan et fint forkle og el tilbehør under kategorien være hyggelig å få, engangsformer, andre former, mønsterformer og kakesprøytetipper. Eksklusive krydder og matoljer er fint, om hun liker å lage mat. Kanskje en toalettmappe/sminkepung med ett eller flere pleieprodukter i. Ansiktsmaske. Peeling. Bodylotion. Håndkrem. Dusjsåpe. Manikyrsett. Neglelakk. Et deilig håndkle. Bor hun for seg selv? Har vel uansett et rom å ordne på! En koselig lykt. Interiør serveringsbrett. Telyslykter og servietter. Duftlys. Glasskrukke fylt med noe godt/spiselig. En fin tekopp og en god te evt kaffe. En fin skål eller stettefat. Vin. Sjokolade. Genser. Pynteskjerf. Sommerveske. Strandveske. Gavekort på kino sammen med en godispose. Gavekort på et spisested, med et kort der du eks skriver at det gjerne må brukes en dag/kveld sammen med deg! Eller rett og slett et hjemmelaget gavekort, der du skriver at du tar henne med ut for  å spise, gå på kino e.l., og legger ved en sjokolade eller favorittsnop. Hjemmelaget gavekort på hjemmelaget middag hos deg, som serveres med god drikke.  Gavekort på klær/spa/interiør/bokhandel/hobby. Smykke. Armbånd. Øredobber. Et pyntehjerte. Selv syns jeg mange ganger det er morsomt om jeg tenker å gi mer enn en ting til gave, at gavene har sammenheng til hverandre, eks en strandveske med et badehåndkle oppi, også en bodylotion, lipbalm og et blad og eks sjokolade eller annet knask oppi. Har du en del bilder av deg og henne? Samle disse eks i et insta album, som lages digitalt på nett, bare å laste over bildene, så lages det en fotobok automatisk, kan bli en koselig gave. Må innrømme at jeg ikke helt fikk tak i maks summen du kunne tenke deg å bruke, så her er forslag som kan ordnes til i alle prisklasser! ;) 

Skrevet

Hørtes veldig hyggelig ut! Det er jo alltid hyggelig å vise at man er oppmerksom på hva personen liker, gjennom gavene man gir.

Kan vær konsertbilletter til favorittartist, utstyr til en hobby hun gjør, Klær/sminke fra et merke hun liker, kanskje en vin med en invitasjon ut til en restaurant hun liker, osv.

AnonymBruker
Skrevet
Den 23.7.2016 at 22.24, Lykkehjerte skrev:

Den 23.7.2016 at 22.38, Vesentlig skrev:

Tusen takk for veldig kreative svar med mye å velge i mellom! Finner nok på noe. Har gitt halskjede før, og tenkte på en ring... Men blir kanskje litt upersonlig. Konsertbilletter, middag o.l. som vi kan gjøre sammen hørtes ut som en god idé.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...