Gå til innhold

Hvorfor flørter menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis de ikke mener noe med det? 

Anonymkode: fee3b...b20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sexn

Anonymkode: 0ac9d...861

AnonymBruker
Skrevet

ja uten n da : sex

Skrevet

Er det ikke lov å flørte? Da er jeg utdatert ass. Jeg har alltid flørtet mye, jeg, legger jo ikke noe i det utover at det er hyggelig. Flørter med både menn og kvinner. 

Må vel være lov for en mann å flørte også, uten å bli arrestert for det etterpå. 

• Liker 4
Skrevet

Da er det bare en hyggelig tone - er ikke det bra nok? :)

Skrevet
2 timer siden, FayFerner skrev:

Er det ikke lov å flørte? Da er jeg utdatert ass. Jeg har alltid flørtet mye, jeg, legger jo ikke noe i det utover at det er hyggelig. Flørter med både menn og kvinner. 

Må vel være lov for en mann å flørte også, uten å bli arrestert for det etterpå. 

Samme her! Flørting er livsglede!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for at menn flørtet og tok initiativet så hadde menneskerasen død ut.

Svært få jenter som tar initiativ eller flørter.

Anonymkode: a6860...241

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært for at menn flørtet og tok initiativet så hadde menneskerasen død ut.

Svært få jenter som tar initiativ eller flørter.

Anonymkode: a6860...241

Det står i "Hvis de ikke mener noe med det?". Ikke hvorfor menn flørter som vil noe mer med det.

Anonymkode: 8433d...029

Skrevet

Fordi alle gjør det? Og alle gjør det fordi det er spennende, hyggelig og de fleste liker å bli flørtet med. Jeg liker i hvert fall det :)

Jeg mener ikke alltid noe med flørtingen, og jeg er ikke mann.

Du må bare ta det som et kompliment om menn flørter med deg, TS. Selv om de ikke er ute etter noe : )

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

sexn

Det er jo å mene noe med det :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg tar det som er kompliment, men problemet er at han er gift og har barn og er veldig tiltrekkende og jeg ble forelsket. Beste følelsen i verden, men ikke så gøy når han er uoppnåelig for meg, samt at han flørter med andre også. Jeg vil gjerne møte en som kan bli min. Jeg hadde fått dårlig samvittighet av å flørte med menn som jeg egentlig ikke er interessert i. Det er jo kommunikasjon og de kan bli interessert tilbake. Jeg tror det er mange som går i fella der, både menn og kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet

Utroskap og forhold starter med flørt. Noe å tenke på. 

• Liker 2
Gjest Svampe
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de ikke mener noe med det? 

Tenk om man faktisk mener noe med det? Det er en fin måte å sjekke ut forholdene på, for å bli kjent med hverandre og se om det er et grunnlag for å gå videre.

Hvis det kun ble med flørten, så var det vel ikke ment for å bli noe mer... 

AnonymBruker
Skrevet

S.E.X. 

Anonymkode: 40ae3...b0a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Svampe skrev:

Tenk om man faktisk mener noe med det? Det er en fin måte å sjekke ut forholdene på, for å bli kjent med hverandre og se om det er et grunnlag for å gå videre.

4 minutter siden, Svampe skrev:

Nei da må du nok på andre arenaer hvor det ikke legges opp til flørt på denne måten. Men flørt er lov seff,

Gjest Svampe
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei da må du nok på andre arenaer hvor det ikke legges opp til flørt på denne måten. Men flørt er lov seff,

Hva mener du med andre arenaer?

Jeg gjør dette i hverdagen når jeg møter på noen jeg liker litt. Hvis flørtingen er vellykket, så kan jeg finne på å spørre om hun vil finne på noe...

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Svampe skrev:

Jeg gjør dette i hverdagen når jeg møter på noen jeg liker litt. Hvis flørtingen er vellykket, så kan jeg finne på å spørre om hun vil finne på noe...

Turgruppe, dansekurs. Hyttetur. Seelvføkgelig kan det være flørting her og men ikke på den måten som oser sex.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Svampe skrev:

Finnes nok unntak men det er jo et fåtall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...