Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 En rettetang til 499 med kreamisk belegg. Kan denne være god?
Gjest miau Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 søstern min bruker en til 500 som skal være sinnsykt bra.jeg kan finne det ut iløpet av dagen hva den heter
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 En rettetang til 499 med kreamisk belegg. Kan denne være god? hvor varm blir den da? og hvor fort varmer den seg opp?
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 Jeg har bare hørt om den, ikke prøvd den. Men de bruker den i frisørsalongen som selger den.
Jenni Skrevet 9. november 2004 #5 Skrevet 9. november 2004 Det som kan være et problem, er hvis den ikke blir varm nok. Undersøk hvor mye watt det er på den rettetangen, og sammenlign med en dyrere en
Ingeborg Skrevet 9. november 2004 #6 Skrevet 9. november 2004 Jeg har en rettetang til den prisen, samme som frisøren min bruker. Og jeg har ikke noe å utsette på den.
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #7 Skrevet 9. november 2004 Jeg har bare hørt om den' date=' ikke prøvd den. Men de bruker den i frisørsalongen som selger den.[/quote']' regner med at den er ganske ok da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå