AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Jeg leier et lite en-etasjes hus som er skrekkelig varmt. Solen steker på takpappen hele dagen. Jeg har tidligere bodd i et hus som hadde metallplater på taket og da satte vi på hageslangen for å senke innetemperaturen. Kan jeg gjøre det på takpapp? Eller må jeg kjøpe en presenning og dekke til taket? Jeg leier så jeg kan ikke spikre fast noe, men det er nærmest vindstille her, så vil tro noen steiner vil holde den på plass. Det beste hadde vel vært aluminiumsfolie, men vet ikke hvordan jeg skulle festet det. Taket er forresten flatt. Anonymkode: af9fe...22f
tdm900 Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Lufttemperaturen får du ikke gjort noe med, så dette må være mer en spøk enn alvor. For det er jo mørkloft mef utluftinger og mellom takpanner/takpapp. Har dere varmepumpe så kjør den som AC, den går faktisk litt blligere da enn som varmepumpe.....
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Har ikke AC eller varmepumpe. Hva betyr "mørkloft mef utluftinger og mellom takpanner/takpapp"? Anonymkode: af9fe...22f
Frøken888 Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Du reiser på butikken og kjøper vifter. Håper virkelig du tuller da jeg aldri har hørt om dette. Tviler sterkt på at du får lov til å legge en presenning på taket av huseier pga syns skyld.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 2 timer siden, Frøken888 skrev: Du reiser på butikken og kjøper vifter. Håper virkelig du tuller da jeg aldri har hørt om dette. Tviler sterkt på at du får lov til å legge en presenning på taket av huseier pga syns skyld. Vifter på taket?! Vindmøller? Anonymkode: af9fe...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå