Gjest Duchess Skrevet 20. juli 2002 #1 Del Skrevet 20. juli 2002 Regner med det er antall innlegg? men hva skiller de forskjellige? hva skiller f.eks nybegynner og ganske godt kjent? hva skiller ganske godt kjent og meget godt kjent? o.s.v Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. juli 2002 #2 Del Skrevet 20. juli 2002 Fra nybegynner og til ganske godt kjent er det etter det jeg husker 60 innlegg. Ut over det får du nesten bare vente og se..det er ikke lurt å opplyse for mye om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 20. juli 2002 #3 Del Skrevet 20. juli 2002 gjør det noe da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. juli 2002 #4 Del Skrevet 20. juli 2002 Vel, vi risikerer at enkelte setter i gang en kanpanje med en hel masse tulleinnlegg bare for å stige i gradene, og det er jo helt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. juli 2002 #5 Del Skrevet 20. juli 2002 He-he, "Superbruker" kunne vel like så godt kalles "Supernerd", så det er kanskje ikke så attraktivt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. juli 2002 #6 Del Skrevet 20. juli 2002 Da har man hvertfall ikke mye fritid Amanda.Eller er det det at man da har for mye fritid?? Njæææshj, whatever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. juli 2002 #7 Del Skrevet 20. juli 2002 Vel Thea, jeg sikta til meg selv her. Hadde spesielt en periode under eksamenstiden da pausene ble brukt mye på KG - og det gjorde sitt med "statusen". Men psj da, stikker snart, så da blir sikkert antall innlegg tatt igjen etterhvert. *ikke alt for stolt av nerd-tendensene sine* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 20. juli 2002 #8 Del Skrevet 20. juli 2002 Da skjønner ikke jeg helt poenget med å faktisk ha disse gradene jeg ? Hva er egentlig poenget med det i det hele tatt ? Spiller det noen som helst trille hvor mange innlegg man har inne og hvor aktiv eller lite aktiv bruker man er ? Klarer oss da fint uten å gradere folk etter hvor mange innlegg de har, får litt den "jeg er bedre kjent enn deg og kan bedre uttale meg om ting enn deg-følelsen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 20. juli 2002 #9 Del Skrevet 20. juli 2002 Duchess - fra nå av vinner jeg automatisk alle diskusjoner mellom oss, okei? Jeg er gradert høyere enn deg på Kvinneguiden. *snøft* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 21. juli 2002 #10 Del Skrevet 21. juli 2002 okæi det supernørden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorelai80 Skrevet 21. juli 2002 #11 Del Skrevet 21. juli 2002 Hva betyr egentlig graden man får her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 21. juli 2002 #12 Del Skrevet 21. juli 2002 Det betyr at sånne som duchess får "jeg er bedre kjent enn deg og kan bedre uttale meg om ting enn deg-følelsen"...... Waco Stadig overrasket over kvinners føleri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. juli 2002 #13 Del Skrevet 21. juli 2002 Tror ikke denne graderingen er så veldig alvorlig ment. Etter min mening er den i grunnen unødvendig. Om man er nybegynner eller superaktiv bruker, det kan man jo se under avataren. Har du noen få innlegg er man nybegynner, det sier seg selv. Har man flere hundre innlegg så er man en aktiv og erfaren bruker av forumet, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. juli 2002 #14 Del Skrevet 21. juli 2002 Gry ga OK til å legge ut rangeringskriteriene, så her er de Ant innlegg 1 nybegynner 60 Ganske godt kjent 200 Meget godt kjent 300 erfaren bruker 600 Superaktiv bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 21. juli 2002 #15 Del Skrevet 21. juli 2002 ..også er det ikke superbruker, men superaktiv bruker som er høyeste "grad". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. juli 2002 #16 Del Skrevet 21. juli 2002 Rettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 21. juli 2002 #17 Del Skrevet 21. juli 2002 Thank u da fikk jeg svar på det jeg lurte på. Så hyggelig å høre din mening, Waco, den bryr vi oss alle hardt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå