AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #1 Skrevet 23. juli 2016 Hvordan finner du motivasjon for å slanke deg? Anonymkode: a4764...33e
Gjest Uchiha Madbrah Skrevet 23. juli 2016 #2 Skrevet 23. juli 2016 Hei! Vil bare nevne at motivasjon kommer og går, det er ikke det du må "satse" på. Det som derimot er viktig er at du er interessert i å bli en bedre versjon av deg selv og da kreves det at du må ofre ting du er glad i, men som ikke er sunt for deg. Alle kan få resultater, det som er viktigst er å være konsistent, disiplinert og tålmodig. Uansett hvor vondt det gjør eller hvor vanskelig det er å si neitakk til god, men usunn mat. Herregud, du trenger ikke engang å gå på trening, så lenge du kan kontrollere dietten din og fremdeles se gode resultater. Just do it. En dag om gangen og du vil takke deg selv om noen måneder.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #3 Skrevet 23. juli 2016 Mine motivasjoner: * Jeg skal kunne komme inn i bunaden min igjen, uten at folk skal kunne lure på om jeg er gravid samtidig. Har satt et mål på dette til 17. mai 2018. Tror det kan være realistisk, selv om jeg ikke har turt å veie meg på lenge. Har nok minst 20 kg som må av. Bruker str 46 i bukser. * Mitt barn skal slippe å få skjellsord om "mora di.." etc i forhold til meg og min vekt. Tror ikke det har skjedd enda, men barn vokser jo. * Skal slippe baksnakking fra kolleger som tror jeg er gravid. * Vil slippe konstant hakking fra min mor som er sykepleier. Det skjedde minst annen hver dag da jeg var med henne tidligere i sommer. Jeg skal ned i vekt, og etter at jeg har klart det skal hun få en solid tale fra meg om at hun må se mennesket i stedet for BMI. Alle er like mye verdt uansett. * Jeg skal kunne gå i vanlige klesbutikker, og vite at jeg kan ta på meg de fleste av overdelene og se ok ut, uten å føle at jeg har lyst å grine av synet av meg selv mens jeg er inni prøverommet. Nok er nok! * Jeg er ganske sikker på at det at jeg ser gravid ut nå, selv om jeg ikke er det, er med på å forhindre at jeg får en fast jobb. Tror utsiktene på den fronten kan bli betraktelig bedre om man ser fit ut. Det blir jo ofte assosiert med disiplinerte mennesker, noe jeg ønsker å bli sett på som. * Slippe å føle at jeg må ha x antall ekstra lag med klær på meg for å prøve å skjule kroppen min. Slippe å hele tiden tenke at jeg må holde noe foran magen min for at folk ikke skal lure på om jeg er gravid. Det blir litt som å vinne i lotto, å få seg en fast jobb, og å gå ned i vekt. Det er bare meg selv som kan kjøpe lottokupongen, bare meg som kan søke på jobbene, og bare meg som kan være utrolig bevisst på hva jeg får i meg. Anonymkode: 58f13...039 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #4 Skrevet 23. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mine motivasjoner: * Jeg skal kunne komme inn i bunaden min igjen, uten at folk skal kunne lure på om jeg er gravid samtidig. Har satt et mål på dette til 17. mai 2018. Tror det kan være realistisk, selv om jeg ikke har turt å veie meg på lenge. Har nok minst 20 kg som må av. Bruker str 46 i bukser. * Mitt barn skal slippe å få skjellsord om "mora di.." etc i forhold til meg og min vekt. Tror ikke det har skjedd enda, men barn vokser jo. * Skal slippe baksnakking fra kolleger som tror jeg er gravid. * Vil slippe konstant hakking fra min mor som er sykepleier. Det skjedde minst annen hver dag da jeg var med henne tidligere i sommer. Jeg skal ned i vekt, og etter at jeg har klart det skal hun få en solid tale fra meg om at hun må se mennesket i stedet for BMI. Alle er like mye verdt uansett. * Jeg skal kunne gå i vanlige klesbutikker, og vite at jeg kan ta på meg de fleste av overdelene og se ok ut, uten å føle at jeg har lyst å grine av synet av meg selv mens jeg er inni prøverommet. Nok er nok! * Jeg er ganske sikker på at det at jeg ser gravid ut nå, selv om jeg ikke er det, er med på å forhindre at jeg får en fast jobb. Tror utsiktene på den fronten kan bli betraktelig bedre om man ser fit ut. Det blir jo ofte assosiert med disiplinerte mennesker, noe jeg ønsker å bli sett på som. * Slippe å føle at jeg må ha x antall ekstra lag med klær på meg for å prøve å skjule kroppen min. Slippe å hele tiden tenke at jeg må holde noe foran magen min for at folk ikke skal lure på om jeg er gravid. Det blir litt som å vinne i lotto, å få seg en fast jobb, og å gå ned i vekt. Det er bare meg selv som kan kjøpe lottokupongen, bare meg som kan søke på jobbene, og bare meg som kan være utrolig bevisst på hva jeg får i meg. Anonymkode: 58f13...039 + jeg skal kunne dra på badeland med ungen min OG ha på meg badetøy uten å skjemmes over egen kropp. Per dags dato er det barnefaren som har denne oppgaven. Anonymkode: 58f13...039
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #5 Skrevet 23. juli 2016 Kjøper et par fine bukser uten stretch som jeg henger på kleshenger over soveromsdøra. Funker som bare det. Anonymkode: e856b...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå