Gå til innhold

Hvilke nettaviser anbefaler du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke nettaviser anbefaler du (og evt hvorfor)? (og hvilke fraråder du evt)

På forhånd takk! :blomst:

Anonymkode: 74a61...7e2

Skrevet

Aftenposten. Det virker som en ganske seriøs og kreativ avis. 
Jeg vil vel til en viss grad anbefale VG og Dagbladet også. Jeg syntes de har blitt litt mer seriøse og designet er litt kulere å se på. Nettavisen.no er ganske bra som en nettavis også. Deretter har man jo natt og dag - den er jo helt gratis og det er jo et pluss, men til tross så ville jeg frarådet folk å lese den. Mest fordi det virker som det bare står om hiphop. 

Minuset med Aftenposten, VG og DB er at man må betale for å lese de spennende sakene. Da kjøper jeg heller papirutgaven en gang i blandt. Hvorfor har dem det forresten? Trodde poenget med nettutgavene var at det var gratis, men da tok jeg visst feil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klassekampen.no om du vil få deg en god latter, samt drøfte i ettertid hvor ille verden kan bli om de folka faktisk får det som de vil.

Anonymkode: d524f...48c

AnonymBruker
Skrevet

Leser mest på nrk for å slippe unna reklame og betalsaker. De har stort sett seriøse saker også. 

Anonymkode: 54935...6ca

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna Dagbladet og VG (og til dels aftenposten) om du ikke er veldig glad i mer eller mindre propaganda. En av de bedre er vel Nettavisen.no siden den holder seg noenlunde politisk nøytral, og det er ganske vanskelig å finne for tiden :)

Anonymkode: 5e4f9...99e

Skrevet

Synes ytterpunktene kan være interessante, fordi de gjerne har helt forskjellige vinklinger og dermed kan gi en bedre forståelse av hvem som mener hva, og hvorfor. Jeg synes Document.no kan være interessant for å fange opp nyheter og kommentarer som ellers gjerne ikke får plass hos mer etablerte medier, og jeg kan lese kommentarer på dagbladet for å se hvordan store deler av venstresiden, feminister og de som er mest positive til innvandring tenker. Aftenposten synes jeg er den mest pålitelige nettavisen, mens klassekampen på mange måter fremstår som den mest seriøse og eterettelige papiravisen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...