Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #1 Del Skrevet 9. november 2004 Håper noe kan tipse meg om hva gutter i denne alderen liker. Jeg vet dessverre ikke hva slags spillmaskiner ol de evt. har, så jeg må kjøpe noe annet. Vet ikke helt hvilken pris jeg tenker på heller, trolig 200- 300 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. november 2004 #2 Del Skrevet 9. november 2004 Komplisert Lego er det lureste tipset jeg kan komme på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 9. november 2004 #3 Del Skrevet 9. november 2004 Komplisert Lego er det lureste tipset jeg kan komme på. Slutter meg til den. Jeg har en tredjeklassing, og han får ikke nok Bionicle lego. Ellers ønsker han seg kjemisett, mikroskop, globus og faktabøker. Hva med fiskestang eller en tollekniv, hvis han ikke har fra før ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. november 2004 #4 Del Skrevet 9. november 2004 allium: som jeg skulle sagt det selv, hadde jeg tenkt så langt Supre tips til gutta i den alderen. Jeg har akkurat kjøpt faktabok om kroppen til min lille vitebegjærlige som akkurat har knekt lesekoden. Han sluuuker alt han kommer over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #5 Del Skrevet 9. november 2004 Tusen takk for gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. november 2004 #6 Del Skrevet 10. november 2004 Flotte tips over, men 9 åringen her i huset får ikke nok Bruder leker. Det er traktorer, lastebiler og ALT tilbehøret man måtte ønske seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2004 #7 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har også en 9 åring og Bionicle har han gudskjelov kommet over (dummeste legoen i verden...) Men traktorer med utstyr er en sikker vinner. Ellers er det klær som er viktig. De Bula-luene er veldig populære nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2004 #8 Del Skrevet 10. november 2004 Hvorfor syns du Bionichle-legoen er dum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 10. november 2004 #9 Del Skrevet 10. november 2004 Det er da ikke noe poeng i den... Atfor dyr er den også..Takke meg til vanlig Lego, den kan brukes til å bygge mange forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 10. november 2004 #10 Del Skrevet 10. november 2004 Det er da ikke noe poeng i den... Atfor dyr er den også..Takke meg til vanlig Lego' date=' den kan brukes til å bygge mange forskjellige ting.[/quote'] Sønnen min bygger både etter tegning og etter eget hode, på samme måte som annen Lego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 10. november 2004 #11 Del Skrevet 10. november 2004 Hva med modellfly, -båter, biler osv? Nevøene mine syntes det var stor stas å få slike byggesett i plast som de kunne lime sammen og male da de var i den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. november 2004 #12 Del Skrevet 10. november 2004 Det er da ikke noe poeng i den... Atfor dyr er den også..Takke meg til vanlig Lego, den kan brukes til å bygge mange forskjellige ting. Aaaaahhhhh.... Så du har ikke skjønt den, det er derfor du syns den er dum. Takk for oppklaringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 11. november 2004 #13 Del Skrevet 11. november 2004 Fjernstyrte biler, fly..etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #14 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har en 9 åring som ikke har noen spesielle ønsker. Han er ikke så interesert i lego. For han er det kun fotball som gjelder... Jeg har nå samlet sammen alle leketøyskataloger som har kommet i posten. Tenkte han skulle få lov til å titte i dem og se om det er noe der eller noe klær han kunne tenke seg. Når det gjelder gaver til andre unger, så har jeg forhørt meg litt med foreldrene dems sånn at jeg vet hva som er "pop" nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå