Gå til innhold

Marsvinet rømte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ta inn marsvinene for kvelden. Plutselig klarte den ene å rømme, og den løp av gårde. Er jo mørkt nå, så føles nytteløst å lete etter den. Noen som har noen gode tips?

Anonymkode: b3702...d45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regner med at dette var fra et utebur. Jeg ville ha satt de andre marsvinene i utburet,kan være en mulighet for at det rømte marsvinet hører de,og kommer tilbake. Ville også lett under busker og kratt,regner med at den gjemme seg der. Håper du finner den, kanskje ta og friste med litt mat,rist litt med matskålen eller lignende. 

Anonymkode: 6de9a...1d6

AnonymBruker
Skrevet

Har du funnet det? 

Anonymkode: 9dab7...260

Skrevet

Vent å se om den kommer tilbake. Ellers har den nok forsvunnet for evig og alltid. :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har av og til klart å miste marsvin ute, noen ganger i flere dager, men de har alltid kommet tilbake igjen.

Anonymkode: f31be...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å få lånt deg en felle hos veterinær eller dyrebeskyttelsen. Plasser den i nærheten av uteburet, med de andre marsvinene ute, og marsvinets favoritt snacks. Ellers er håv fint når du skal lete i busker og kratt. 

Anonymkode: 18e1f...9c5

Gjest Belle âme
Skrevet

Venninna mi mista sitt eit par ganger når ho hadde, vi løyste det med lommelykt og bikkje som samarbeida. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke funnet den. Burde jeg anse den som borte nå? Den andre blir jo så ensom nå, føler at jeg burde skaffe en venn til den igjen. 

Anonymkode: b3702...d45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...