Gå til innhold

Hvilken studentforsikring er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal leve mitt første år som student, og mitt første år borte fra foreldrene mine, så nå skal jeg skaffe meg en studentforsikring. Men jeg stusser på hvilken jeg burde ta, med tanke på hva forsikringen inkluderer og hva det koster i mnd. Derfor lurer jeg på hva andre anbefaler, ut fra erfaringer? 

Anonymkode: c5101...a48

AnonymBruker
Skrevet

Dytter :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva er studentforsikring?

Hilsen student 

Anonymkode: e644f...f70

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er studentforsikring?

Hilsen student 

Anonymkode: e644f...f70

Er heeelt fersk på forsikringer selv, så vanskelig å svare på. Tenkte bare at jeg kanskje trenger noe forsikring på ting, som f.eks. Dersom det oppstår brann, eller tyveri, o.l. uheldige situasjoner. Så søkte jeg opp "student forsikring" på Google, og det kom opp flere alternativer.. Den mest interessante er den her: 

https://www.if.no/privat/forsikring/pakkelosninger/if-start

Men som sagt, jeg kan ingenting om dette.. Derfor jeg laget innlegget i utgangspunktet. 

Hilsen TS. 

Gjest Blondie65
Skrevet

Så lenge du bor på hybel og er under en viss alder er du dekket av dine foreldres innbo forsikring. Be dine foreldre sjekke dette.

Hvis du melder deg inn i et LO forbund betaler du 250/semester. I tillegg til å få hjelp vedceventuekke problemer i ditt deltidsarbeid mens du studerer, inkluderer dette innboforsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...