AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Noen som vet? Har hørt så mange si det er stor forskjell fra norske menn, men hvorfor? Anonymkode: 889f1...af1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 De er utro og har store peniser. Dansker har generelt et ganske laidback forhold til sex og ligger med alle. Damene og. Er en grunn til at de er stygge i kjeften. Anonymkode: 1ae62...7b3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Nå er vel dansker ganske forskjellige. Min søster er gift med en, og han har aldri gjort husarbeid i hele sitt liv, aldri hjulpet min søster med noe. De har og voksne barn, han har heller aldri hjulpet til med barna. Han er ikke utro. Men han går på jobb, kommer hjem, da skal middagen være klar, så går han på rommet og spiller spill. Drikker seg full alle helger og ferier. En venninne er og samboer med en danske, han er veldig flink med barna deres, også barnet hun hadde fra før. Men er ikke flink til å gjøre husarbeid. Jobber, ikke utro, drikker en del øl, men drikker seg ikke full. Anonymkode: dad3f...b58 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 De har rikelig tilgang på meget fine prostituerte da det er lovelig og det er plenty av bordeller i hele landet. Så du må kunne stille opp med noe mer enn sex og utseende hvis du skal være av noen interesse. Anonymkode: c6b97...393
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Det hørtes jo lovende ut. Tipper du ble kvitt dansketiltrekningen din, TS? Jeg synes heldigvis ikke språket er noe fint uansett. Men svensker er jo søte. Anonymkode: f62b2...1f0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Danske menn er dødskjekke! Anonymkode: 51332...ddd 3
annebanane Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 Bare positive opplevelser om en ser bort fra at de skal være så irriterende med at mange av de ikke gidder å prøve å forstå norsk en gang. Vi har importert en del dansker i familien, og de klarer seg fint så gi meg gjerne en dansk mann så lenge han ikke slår om til engelsk når han prater. 1
fuglekvitter__ Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet? Har hørt så mange si det er stor forskjell fra norske menn, men hvorfor? Anonymkode: 889f1...af1 Hvis jeg skal dømme alle danske menn ut i fra en jeg har møtt så er dem noen grabukker hele gjengen. Også er dem ganske kreative. Merkelig dialekt. Endret 22. juli 2016 av fuglekvinnen__
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #9 Skrevet 22. juli 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hørtes jo lovende ut. Tipper du ble kvitt dansketiltrekningen din, TS? Jeg synes heldigvis ikke språket er noe fint uansett. Men svensker er jo søte. Anonymkode: f62b2...1f0 Heller en svenske med Skåne-dialekt. Verdens mest sexy dialekt. Også er dem så høflige. Blir helt klam i Grefsenkleiva av å tenke på det haha. Er jo bare å ta broa fra Køben det,så er du i Malmø. Anonymkode: 1ae62...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 Mer fokus på alkohol og sex. Har møtt mange utro dansker. Anonymkode: 0ad52...029 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #11 Skrevet 23. juli 2016 KG ass. For et bittert forum. Anonymkode: ab179...139 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #12 Skrevet 23. juli 2016 TS her. her var mange forskjellige svar. Saken er at jeg har nettop truffet en danske.Han er veldig høflig,gentleman,og virker så tolerant og laid-back til alt liksom.Er danskene mer slik enn norske menn? Synes kanskje han drikker litt mye,slik en AB over her skriver.Kan åpne en flaske champagne en tirsdagskveld,og sier "skål for the Good life".Dessuten veldig åpen rundt alt som har med sex å gjøre,men uten å være vulgær og ekkel.. Jeg føler dette blir en veldig stor kontrast til norske menn jeg har møtt før.selv om de har vært veldig ulike i personlighet,bakgrunn,og så videre.Derfor jeg kom til å tenke på om det faktisk er en forskjell,selv om det er to nesten like land. Anonymkode: 889f1...af1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #13 Skrevet 23. juli 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. her var mange forskjellige svar. Saken er at jeg har nettop truffet en danske.Han er veldig høflig,gentleman,og virker så tolerant og laid-back til alt liksom.Er danskene mer slik enn norske menn? Synes kanskje han drikker litt mye,slik en AB over her skriver.Kan åpne en flaske champagne en tirsdagskveld,og sier "skål for the Good life".Dessuten veldig åpen rundt alt som har med sex å gjøre,men uten å være vulgær og ekkel.. Jeg føler dette blir en veldig stor kontrast til norske menn jeg har møtt før.selv om de har vært veldig ulike i personlighet,bakgrunn,og så videre.Derfor jeg kom til å tenke på om det faktisk er en forskjell,selv om det er to nesten like land. Anonymkode: 889f1...af1 Han høres typisk dansk ut! Anonymkode: 51332...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #14 Skrevet 23. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: KG ass. For et bittert forum. Anonymkode: ab179...139 Like bittert som ph-verdien i grefsenkleiva. Og der er det surt skal jeh si deg! Anonymkode: 1ae62...7b3
Astralianorway Skrevet 23. juli 2016 #15 Skrevet 23. juli 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. her var mange forskjellige svar. Saken er at jeg har nettop truffet en danske.Han er veldig høflig,gentleman,og virker så tolerant og laid-back til alt liksom.Er danskene mer slik enn norske menn? Synes kanskje han drikker litt mye,slik en AB over her skriver.Kan åpne en flaske champagne en tirsdagskveld,og sier "skål for the Good life".Dessuten veldig åpen rundt alt som har med sex å gjøre,men uten å være vulgær og ekkel.. Jeg føler dette blir en veldig stor kontrast til norske menn jeg har møtt før.selv om de har vært veldig ulike i personlighet,bakgrunn,og så videre.Derfor jeg kom til å tenke på om det faktisk er en forskjell,selv om det er to nesten like land. Anonymkode: 889f1...af1 Generaliseringer er tvilsomme, men den danske kulturen ER mer tilbakelent enn den norske. Hvorfor tror du "Fristaden Christiania" har kunnet eksistere i mange år? Umulig i Norge. Hvordan kunne det skje at artisten Lone Kellermann lå på dansktoppen på radio med låten "Ryg Dansk" (som ikke handlet om tobakk)? Umulig i Norge. Og hva med Colbjørnsens gade/Istedgade hvor dansker i årevis har kjøpt åpenlys sex av prostituerte? Umulig i Norge, ikke prostitusjonen, men åpenheten. Mys på kulturen, og du vil finne at danskene har mer til felles med nederlendere enn med snipete nordmenn og svensker. Hvis han er så OK som du beskriver vil du få veldig sans for ham og landet hans. Og flaskene? Vel, i TV-byen i Danmarks Radio får du grønn Tuborg og schnaps i kantinen. Ta deg en tur til NRK og TV2 og sjekk ut kantinene deres! Godt valg! Gratulerer! 1
Zhakira Skrevet 23. juli 2016 #16 Skrevet 23. juli 2016 De danske mennene som jeg kjenner har problemer med alkohol... men ganske kjekke sånn utseendemessig.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #17 Skrevet 23. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Like bittert som ph-verdien i grefsenkleiva. Og der er det surt skal jeh si deg! Anonymkode: 1ae62...7b3 🙊🙊🙊🙊🙊🙊 Anonymkode: ab179...139
Kassiopeia Skrevet 23. juli 2016 #18 Skrevet 23. juli 2016 Ikke at jeg kjenner noen dansker men synes de har et dritsexy språk.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #19 Skrevet 24. juli 2016 Den 23.7.2016 at 15.48, Astralianorway skrev: Generaliseringer er tvilsomme, men den danske kulturen ER mer tilbakelent enn den norske. Hvorfor tror du "Fristaden Christiania" har kunnet eksistere i mange år? Umulig i Norge. Hvordan kunne det skje at artisten Lone Kellermann lå på dansktoppen på radio med låten "Ryg Dansk" (som ikke handlet om tobakk)? Umulig i Norge. Og hva med Colbjørnsens gade/Istedgade hvor dansker i årevis har kjøpt åpenlys sex av prostituerte? Umulig i Norge, ikke prostitusjonen, men åpenheten. Mys på kulturen, og du vil finne at danskene har mer til felles med nederlendere enn med snipete nordmenn og svensker. Hvis han er så OK som du beskriver vil du få veldig sans for ham og landet hans. Og flaskene? Vel, i TV-byen i Danmarks Radio får du grønn Tuborg og schnaps i kantinen. Ta deg en tur til NRK og TV2 og sjekk ut kantinene deres! Godt valg! Gratulerer! Takk føler jeg har truffet en bra mann. Håper han ikke har kjøpt sex da.Det hadde jeg ikke hatt så sansen for,men trives veldig godt med en tilbakelent kultur. Anonymkode: 889f1...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå