vilja Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Vi bor på "landet, og jeg skal ha minsten til dagmamma. HVa er timessatsene??
Ottine Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 Vi betaler 200 kr dagen hos henne vi bruker nå. Da er mat inkludert. Hos den forrige dagmammaen betalte vi 25 kr timen, og 10 kr dagen til mat. Slik alt i alt blir det omtrent det samme. Vi er så heldige at vi slipper å betale for de gangene han ikke kan være der, hvis han er syk, f.eks.
hegehi Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Vi bor også "på landet", og betaler 200 pr. dag inkl. mat, men eks. bleier. Betaler kun for de dagene hun er der (dvs. ikke ved fravær pga. sykdom eller annet). Tror det er ganske vanlig der i området, selv om jeg har hørt om andre som betaler 250 eller 150 pr. dag. Vi kan levere 0700 og hente 1700, men har aldri benyttet oss av det. Holder oss til kortere dager.
Gjest syvpede Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 Jeg bor i by og min dagmamma tar 200kr dagen uten bleier og mat. Hun tar 30kr timen og 3000 for hel plass. 2000 for halv plass. Ingen mat er inkludert så den må vi smøre sjøl. Har likevel inntrykk av at dagmamma på "landet" er minst like dyr, men da holder de maten..
lille venn Skrevet 10. november 2004 #5 Skrevet 10. november 2004 Jeg bor på landet og er dagmamma. Jeg tar 25 kroner timen og da spiser barnet hos meg. Barnet må selv ha med seg bleier og lignende. Jeg tar kun betalt for de dagene jeg har barnet, slik at foreldrene slipper å betale hvis barnet er sykt eller de skal bort. Dette fungerer helt fint for meg, og jeg tror foreldrene er fornøyde. Satsene ligger på mellom 20 og 30 kroner, og så er det vel opp til hver enkelt og bestemme hva som er inkludert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå