Janis Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Louis Colossos Beach Er det noen som har vært her: http://www.startour.no/feriereiser/hellas/rhodos/faliraki/louis-colossos-beach/bilder-og-film/pc-000017724/#sommer-16 Har bestilt reise til meg og jentene mine på 13 og 7 år. Men glemte å lese anmeldelsene. Leste de nå, og det er ikke mange positive kommentarer. Reiser til søndag.
Hecubaa Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 (endret) Jeg finner masse god omtale om hotellet når jeg søker, det er til og med flere som skriver at man ikke må tro de negative tingene man eventuelt kommer over og som tydeligvis har tenkt det samme som deg og blitt veldig positivt overrasket. Den ferskeste anmeldelsen gir hotellet fem av fem stjerner og det skrytes av beliggenheten, betjeningen og maten. Jeg har ikke bodd på det hotellet der, men jeg har vært i Faliraki og syns det var kjempefint der, og Faliraki Beach er fantastisk. Endret 22. juli 2016 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Oppdater gjerne, reiser selv dit neste uke og skal bo på hotellet der. Anonymkode: 7457b...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå