SuperNova Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Har dere kjøpt vintersko ennå? Jeg leter og leter, men synes det er så mye klumpete og "pusete" i butikken. Hva velger dere?
Carmen_ Skrevet 9. november 2004 #2 Skrevet 9. november 2004 Har dere kjøpt vintersko ennå? Jeg leter og leter, men synes det er så mye klumpete og "pusete" i butikken. Hva velger dere? Pusete sko Høye sko Spisse sko Runde sko Cowboy boots Joggesko... *skodilla* 8)
Elle Melle Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 I år har jeg valgt lyse støvletter med butt hæl og skinn rundt leggen. Relativt flate og forhåpentligvis ikke glatte. (Skal drasse rundt på en voksende mage på glatten, så høye hæler er dessverre ikke aktuelt i år. :-() Jeg hadde planlagt å kjøpe klassiske sorte støvletter, men da jeg kom i butikken og fikk se alt det morsomme de hadde der, så klarte jeg ikke å styre meg... Men de passer fint til ponchoen min da!
Gjest Chanda Skrevet 9. november 2004 #4 Skrevet 9. november 2004 Jeg har sett at de selger sorte, semskede skoletter med avtagbare brodder under genialt når man må fote seg avgårde til jobb hver morgen samme hvilket føre det er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå