AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Del Skrevet 22. juli 2016 Trenger desperat litt penger. Er det noen som vet om gode sider som er gode å vedde på kamper osv på? Da mener jeg sider som faktisk betaler ut gevinsten og ikke svindler deg. Anonymkode: 4acb7...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Del Skrevet 22. juli 2016 Hvis det skal gå veldig fort å få pengene - norsk tipping. Ellers ville jeg valgt betsson eller Betsafe. Pengespill er dog ikke en rask måte å skaffe penger på, oftere en rask måte å tape dem på. Anonymkode: de48a...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Del Skrevet 22. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det skal gå veldig fort å få pengene - norsk tipping. Ellers ville jeg valgt betsson eller Betsafe. Pengespill er dog ikke en rask måte å skaffe penger på, oftere en rask måte å tape dem på. Anonymkode: de48a...275 Vil bare vedde en ikke for stor sum og se. Det er ikke snakk om så altfor mye jeg trenger, men jobber allerede så mye jeg kan, så dette er eneste måte jeg kan skaffe litt ekstra Takk for svar Anonymkode: 4acb7...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå