Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at det er en stund siden tråden ble svart. Men lurer på hvilken epilator som er best for underlivet? Jeg vokser til vanlig, i salong(tør ikke vokse hjemme),  så hadde jo blitt billigere å investere i epilator hjemme. Er ute etter en skikkelig og ordentlig en. Ikke noe billig skvip. 

Anonymkode: b0421...260

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Den 3.8.2016 at 14.22, AnonymBruker skrev:

Ser at det er en stund siden tråden ble svart. Men lurer på hvilken epilator som er best for underlivet? Jeg vokser til vanlig, i salong(tør ikke vokse hjemme),  så hadde jo blitt billigere å investere i epilator hjemme. Er ute etter en skikkelig og ordentlig en. Ikke noe billig skvip. 

Anonymkode: b0421...260

Jeg syntes den gir god resultat over alt. :) enkelte steder i underlivet kommer man/jeg ikke til, der vokser jeg bare. https://www.blush.no/product/882378/elektrisk/barbering/epilator/philips-epilator-bre64000?gclid=CJbR3b3kr84CFcsy0wodttQNAQ#

Anonymkode: b5b82...9e0

Skrevet

Epilator rundt vaginaområdet ville jeg ikke ønsket min verste fiende.. Hvordan klarer dere smerten? Og bruker dere epilator i normal størrelse når dere epilerer på disse områdene? Ser ikke for meg at jeg kunne komt nærme nok med epilatoren (skal ha en vinkel på 90 grader). 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Epilator rundt vaginaområdet ville jeg ikke ønsket min verste fiende.. Hvordan klarer dere smerten? Og bruker dere epilator i normal størrelse når dere epilerer på disse områdene? Ser ikke for meg at jeg kunne komt nærme nok med epilatoren (skal ha en vinkel på 90 grader). 

bruker bare helt vanlig epilator i normal størrelse. Drar bare huden stramt så kommer jeg til. Syns ikke det er så vondt, hårene blir lettere å lettere å nappe ut.

Anonymkode: f421a...b5d

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Jeg bruker denne. Syntes ikke det gjør ondt, er mere ubehaglig. Men verdt det! Bare hold huden stram og pass på at hårene er nokså lange at maskinen tar dem.  https://www.blush.no/product/882378/elektrisk/barbering/epilator/philips-epilator-bre64000?gclid=CJbR3b3kr84CFcsy0wodttQNAQ#

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker denne. Syntes ikke det gjør ondt, er mere ubehaglig. Men verdt det! Bare hold huden stram og pass på at hårene er nokså lange at maskinen tar dem.  https://www.blush.no/product/882378/elektrisk/barbering/epilator/philips-epilator-bre64000?gclid=CJbR3b3kr84CFcsy0wodttQNAQ#

Selv bruker jeg en epilator fra Remington som fungerer ganske greit, men gjør vryktelig vondt å bruke dersom jeg har tatt en pause på rundt 1-2 måneder. Så på reviews på nettet nå at flere har klaget på at denne gjør ganske vondt. Får vurdere å skaffe meg en Philips :) 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Selv bruker jeg en epilator fra Remington som fungerer ganske greit, men gjør vryktelig vondt å bruke dersom jeg har tatt en pause på rundt 1-2 måneder. Så på reviews på nettet nå at flere har klaget på at denne gjør ganske vondt. Får vurdere å skaffe meg en Philips :) 

Gjør det! :)

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Har epilert i flere år. Men kun leggene. Tørr ikke å ta under armene en gang jeg! 
Så underlivet, no way. :bond:

Nå når vi er innpå epilering. Noen som epilerer under armene? Gjør det ekstremt vondt? Eller er smerten likt leggene? 

Jepp. Jeg syns ikke det gjor ondt, bare ubehaglig. Bare pass på at du strammer. :) Men kanskje jeg bare tåle mye smerte :fnise: Er så deilig å slippe å barbere!!! Jeg fikk jo stubber dagen etter jeg barberte meg under armer, ben osv.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 7.8.2016 den 20.13):

Jepp. Jeg syns ikke det gjor ondt, bare ubehaglig. Bare pass på at du strammer. :) Men kanskje jeg bare tåle mye smerte :fnise: Er så deilig å slippe å barbere!!! Jeg fikk jo stubber dagen etter jeg barberte meg under armer, ben osv.

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ole Brumm skrev:

Det er himmelsk å slippe å barbere hele tiden. 
Jeg prøvde å barbere for noen uker siden, bare for å teste. Fikk to små kutt. Ellers så er det flere år siden jeg barberte leggene. Epilator 4 life liksom :fnise:

Må prøve under armene, hater å barbere hele tiden. 

Ja ikke sant :fnise: nei bare prøv, på meg gjor det ihvertfall ikke ondt, bare ubehaglig. :)

Skrevet
18 timer siden, Ole Brumm skrev:

Har epilert i flere år. Men kun leggene. Tørr ikke å ta under armene en gang jeg! 
Så underlivet, no way. :bond:

Nå når vi er innpå epilering. Noen som epilerer under armene? Gjør det ekstremt vondt? Eller er smerten likt leggene? 

Jeg epilerer ikke mer, men det var ikke noe problem under armene. Litt vondt i starten så kiler det nesten litt.

Har prøvd å epilere leppene. Ævve, ævve, ævve. Barberer bare der. Epliering blir selvtortur og voks blir bare mas og styr og virker dårlig (med strips).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...