AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Jeg skal på Tinder date nr 10.000 føles det ut som imorgen. Man skulle tro jeg hadde masse peiling nå, men er jo fortsatt singel.. Jeg har snakket en del med en fyr som ikke har møtt noen fra Tinder før (sier han hvertfall), som har vært singel i ca 7 mnd etter et langvarig forhold og imorgen skal vi altså møtes. Jeg er livredd for at han bare ser seg om etter noe morro, noen å leke med, rebound, sex, ja dere skjønner greia! Forrige Tinder daten min sa jeg rett ut jeg ikke var ute etter kun sex, men noe seriøst. Han var også det sa han. Helt til vi hadde sex på 4 daten. Hvordan gjør dere andre damer dette? Hvor lenge venter dere med sex? Og hvordan går dere frem for å få frem at dere er ute etter er forhold? Anonymkode: ed2b0...2a3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Da tar du samme fremtreden som sist. Vær deg selv, men ikke ha sex før dere så og si er sammen. Anonymkode: 571a3...99d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Do, møtes på offientlig sted. Anonymkode: b2896...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tar du samme fremtreden som sist. Vær deg selv, men ikke ha sex før dere så og si er sammen. Anonymkode: 571a3...99d Det hjelper ikke helt det heller,mange menn som kan vente flere mnd på sex før de stikker av. Anonymkode: 74cd0...07e 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Do, møtes på offientlig sted. Anonymkode: b2896...6ac Offentlig do?! Eller ikke.. Anonymkode: 74cd0...07e 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke helt det heller,mange menn som kan vente flere mnd på sex før de stikker av. Anonymkode: 74cd0...07e Men da er det jo mannen man dater som er problemet og ikke hva man gjør riktig eller galt i datingstadiet. Når det gjelder slike usle menn som dette er det greiest å luke dem bort så tidlig som mulig, men man kan aldri beskytte seg helt mot slike idioter. Forhåpentligvis er ikke mannen TS skal møte i morgen en sånn type, men om han er det er det lite hun kan gjøre for å endre på det. Anonymkode: 80bcf...96d 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da er det jo mannen man dater som er problemet og ikke hva man gjør riktig eller galt i datingstadiet. Når det gjelder slike usle menn som dette er det greiest å luke dem bort så tidlig som mulig, men man kan aldri beskytte seg helt mot slike idioter. Forhåpentligvis er ikke mannen TS skal møte i morgen en sånn type, men om han er det er det lite hun kan gjøre for å endre på det. Anonymkode: 80bcf...96d Det var bare for å vise at menn er helt rå på å manipulere og juge. De kan få deg til å føle deg spesiell før de dumper deg. Og det kan skje selv om man har gjort alt riktig som dame i datongfasen,ventet med sex og sånn. Mitt tips er bare å spør mannen om det man lurer på,er han ute etter noe seriøst? Vil han finne på andre ting enn netflix & chill f.eks. Viser han at han ønsker å være med deg. Er bare min erfaring da Anonymkode: 74cd0...07e 1
Coronas Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 Møte offentlig (restaurant) var bommert for meg. Ble for mye bråk og vi kunne nesten ikke snakke sammen. Vi hadde chattet noen mnd før vi møttes. Det er bommert. Man burde møtes med en gang for å bli bedre kjent i stedet for bak et tastatur som trygghet. Han var helt annerledes IRL. På den chatten ville vi begge ha sex og kos/nærhet, som ble kleint på date'n som varte en helg. Ble bare sex den ene dagen og ingen tegn til å ville kose/klemme hele helgen. Kleint. Ja jeg spottet, men jeg kunne fint gitt han bj. Så vær deg selv, se an hvordan det går. Passer det med sex for begge, kjør på. Kjenner du at dette ikke stemmer helt, vent. Nå skal det sies at jeg hadde skikkelig crush på han her og sitter i dag med lett kjærlighetssorg. Går vel over etterhvert. Men nå har jeg lært. Date før man blir for kjent bak tastatur. Og kjenn om dette er en fyr du kunne likt lenge/livet ut, før dere har sex. Lykke til 2
Mendoza Skrevet 22. juli 2016 #9 Skrevet 22. juli 2016 Har sex når jeg føler for det er riktig. Om det er 1 eller 10 daten. Har aldri blitt dumpa bare fordi jeg har hatt sex med ham tidlig 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #10 Skrevet 23. juli 2016 Takk for svar dere! 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da er det jo mannen man dater som er problemet og ikke hva man gjør riktig eller galt i datingstadiet. Når det gjelder slike usle menn som dette er det greiest å luke dem bort så tidlig som mulig, men man kan aldri beskytte seg helt mot slike idioter. Forhåpentligvis er ikke mannen TS skal møte i morgen en sånn type, men om han er det er det lite hun kan gjøre for å endre på det. Anonymkode: 80bcf...96d Tusen takk <3 dette hjalp faktisk ganske mye. Man har jo ikke kontroll på andre menneskers agenda og hva de evnt måtte finne på av spill for å få deg i fellen sin. Får håpe på det beste denne gangen! Anonymkode: ed2b0...2a3
Astralianorway Skrevet 23. juli 2016 #11 Skrevet 23. juli 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på Tinder date nr 10.000 føles det ut som imorgen. Man skulle tro jeg hadde masse peiling nå, men er jo fortsatt singel.. Jeg har snakket en del med en fyr som ikke har møtt noen fra Tinder før (sier han hvertfall), som har vært singel i ca 7 mnd etter et langvarig forhold og imorgen skal vi altså møtes. Jeg er livredd for at han bare ser seg om etter noe morro, noen å leke med, rebound, sex, ja dere skjønner greia! Forrige Tinder daten min sa jeg rett ut jeg ikke var ute etter kun sex, men noe seriøst. Han var også det sa han. Helt til vi hadde sex på 4 daten. Hvordan gjør dere andre damer dette? Hvor lenge venter dere med sex? Og hvordan går dere frem for å få frem at dere er ute etter er forhold? Anonymkode: ed2b0...2a3 Hvis jeg skulle truffet en dame etter innledende dating på nettet ville jeg aldri ha tilstått at "jeg har vært mye på Tinder" selv om det var sant. Som jounalist dekket jeg første tilfelle av "Speeddating" på Aker brygge. Har ikke sett så mye dårlig skuespill etter at Finland kuttet ut fjernsynsteatret sitt. Noen av kommentatorene her er sikkert kvinner som kan like å ha tidlig og frivillig sex selv om forholdet blir kortvarig. Det har jeg stor respekt for. Men andre - både kvinner og menn - vil være lettere sårbare mens de egentlig ønsker en pålitelig livspartner som de kan tenne mer og mer på etterhvert som tiden går. Jeg er altså mann, men hva hvis jeg var dame...men med omtrent samme hjerte og hjerne og forhistorie som nå? Da ville jeg ha sagt - rett ut og på en søt måte - at jeg ønsket et varig forhold med en kjæreste og sjelevenn. Og sex ville jeg ha ventet med; ikke på grunn av pietisme eller dobbeltmoral, men fordi en så intim og fysisk handling ville gitt følelsen av å ha blitt brukt hvis det ble slutt etter date nummer fire. Likevel: mitt eneste credo er at kvinnen velger selv (i noenlunde edru tilstand). Hvis det premisset er oppfylt har jeg like mye respekt for alle variantene.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #12 Skrevet 23. juli 2016 Det er nok bare å finne en hobby. Hvor ting ikke blir så "kunstig" Anonymkode: 7f9ef...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå