Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å lure på om hun var tilbakestående jeg... Og hvordan kan hun ha omsorgen for et barn på sju år selv?

Skrevet

Amerikanere i et nøtteskall... Ikke mer å si om den saken.

:roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se det komiske i det. Utrolig tragisk, og håper virkelig hun får behandling, og datteren hennes kommer til noen som kan ta seg av henne.

Gutten bør nok få behandling han også, for det er virkelig ikke normalt at en 8 åring har samleie.

Skrevet
:sjokkert: :hår: :hakeslepp::kjempesinna::frustrert: Sier bare en ting: Den damen skulle vært halshugd. Ikke bare en gang. :sinna:
Skrevet

Jeg kan heller ikke se noe komisk i dette. Dette er like klinkende klart et overgrep, som det hadde vært det om hun var mann som forgrep seg på en mindreårig.

Fryktelig trist når sånt skjer. Jeg kan heller ikke se at dette er amerikanere i et nøtteskall - overgrep skjer alle steder, dessverre.

Skrevet

pedofile overgrep er aldri komisk!!

og det er da vitterlig det det er! :evil:

hadde en 29 år gammel mann hatt sex med ei 8 år gammel jente og villet gifte seg med henne og ha henne som kjæreste, så hadde han blitt dømt for pedofili på flekken. Det er da det samme når den pedofile er en kvinne!! :-x

og tanken på at hun har en jente selv på samme alder, får det til å virkelig være tragisk!!

Skrevet

Sitter her og gaper som en fisk på land. Herregud for en gal gal verden.............

Skrevet
Amerikanere i et nøtteskall... Ikke mer å si om den saken.

:roll:

Really? :roll:

Og du kjenner sikker mange amerikanere...

Skrevet
pedofile overgrep er aldri komisk!!

og det er da vitterlig det det er! :evil:

hadde en 29 år gammel mann hatt sex med ei 8 år gammel jente og villet gifte seg med henne og ha henne som kjæreste, så hadde han blitt dømt for pedofili på flekken. Det er da det samme når den pedofile er en kvinne!! :-x

og tanken på at hun har en jente selv på samme alder, får det til å virkelig være tragisk!!

:enig_animasjon:

Tviler på at noen hadde synes det var komisk om det var en voksen Mann, og en liten jente det var snakk om!

Gjest Anonymous
Skrevet

Men dama kan jo ikke være helt normal i hodet sånn uansett liksom.. En ting er å være pedofil, det går på det sexuelle og er ikke noe bra det heller, men å være 29 og kalle en 8åring for sin kjæreste og gjøre kjæresteting med han, det er ikke bare pedofili, det er et tegn på en veldig, veldig syk dame...

Skrevet

Really? :roll:

Og du kjenner sikker mange amerikanere...

Jeg har bodd i USA, så jeg kjenner en del amerikanere, ja...

Selve overgrepet i seg selv har ikke noe med amerikanere å gjøre. Slike ufattelig tragiske overgrep skjer alle steder i alle kulturer. Det som er så "typisk amerikansk" i dette tilfellet (etter min mening) er at denne syke syke personen kan finne på å si at "jamen, han er jo kjæresten min".

Skrevet

Er fullstendig sjokkert. Det er grusomt, og jeg håper virkelig den lille gutten får skikkelig oppfølging!

Skrevet

Jeg har bodd i USA, så jeg kjenner en del amerikanere, ja...

Selve overgrepet i seg selv har ikke noe med amerikanere å gjøre. Slike ufattelig tragiske overgrep skjer alle steder i alle kulturer. Det som er så "typisk amerikansk" i dette tilfellet (etter min mening) er at denne syke syke personen kan finne på å si at "jamen, han er jo kjæresten min".

vel, jeg leste om noe lignende fra England eller Australia for noen år siden, men der var guttungen litt eldre - tolv eller noe sånt... og hun var læreren hans tror jeg...

Kanskje det har noe med språket og gjøre? Eller kanskje det skjer flere steder, men at det alle steder ikke slås opp sånn at vi får høre om det?

Skrevet

Syns dette var tragisk ja.. Men samtidig så kan jeg se hva gjest mente når hun sa det var litt komisk også.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hjelp!!!!!!!!!!!!! :evil: Får lyst å melde sæ ut når man les sånn :(

Gjest Fighter
Skrevet

:hakeslepp: :o

Ikke morsomt, men tragisk. Håper både kvinnen og gutten får hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...