AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Litt inspirert av thaidamer vs norske damer tråden, men også litt tanker jeg har gjort meg opp etter jeg så noen i dag. Var en tur innom sentrum, kjøpte meg mat på en thairestaurant jeg aldri har vært på før. Servitøren var ei veldig søt dame, tipper hun var i begynnelsen av 20-årene men kan godt hende hun var i slutten av 30-årene, det bare så ut som hun var betraktelig yngre. La merke til ansiktet hennes, hun hadde helt glatt hud. Ikke en kvise eller et arr å se, ikke noen som helst urenheter. Håret var glansfullt og fargen var såpass naturlig at jeg er ganske sikker på at den var ekte. Hun var hyggelig og imøtekommende, smilte og var relativt pratsom også. Med høye hæler var ikke hun like høy som meg (gjennomsnittlig høyde på meg). Hvite, rette tenner, ganske fine ansiktstrekk og hun brukte ganske lite sminke. Også var jo hun så klart slank, jeg har faktisk til gode å se en overvektig thaidame. Så la jeg merke til alle de andre thaidamene og tenkte faen altså, alle er jo utrolig pene. Også begynte jeg å tenke på de som påstår at thaidamer IKKE er pene. Hvordan er det egentlig mulig? Jeg så på de andre norske kvinnene der. Joda, et par pene kvinner, men noen var ganske overvektige, noen var fulle i kviser og hadde fett hår, noen hadde dårlig holdning og skrek når de prata. En haug negative kvaliteter observert på avstand, mens hos alle thaifrøknene jeg så la jeg ikke merke til noe negativt. Joda, jeg er en norsk kvinne. Som egentlig fikk en liten knekk på selvbildet fordi jeg innså at etnisitet HAR faktisk noe å si. Asiatere er jævla heldige. Selv er jeg slank, har grei hud men får nok aldri en så fin porselenshud som thaidamene har. Og ikke kom her å si at man skal ikke dra alle under en kam, det er svært få thaidamer som er stygge - overvektige, norske kvinner som ikke tar vare på seg selv ser jo vi langs hvert fortau. Anonymkode: 65e08...4d5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Vet om flere overvektige thaidamer. De er ofte flinke å lage mat, så når de kommer opp i årene, så legger de seg ut de også. Blant thaidamene finnes det pene og mindre pene som over alt ellers. Kjenner også til veldig pene thaidamer, som har kviseproblemer, de får det de også. Anonymkode: 5c834...7c7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Hva jeg anser som pent er objektivt. F.eks. synes jeg ikke Øst-Asiatiske menn er tiltrekkende, men jeg forstår at det selvfølgelig finnes andre som synes det. Det finnes helt sikkert noen som tenker det samme om Thailandske damer. Ren/uren hud, blankt/matt hår er forøvrig ikke faktorer som avgjør skjønnhet for meg, det er det ansiktstrekk som gjør. Anonymkode: 49557...61d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Hva slags restaurant er det hvor klientellet er ustelte, fett hår, og skriker? Anonymkode: ff7b1...a9f 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Jeg hadde også det inntrykket, men så reiste jeg til Thailand på ferie. Og innså at det helt klart er de peneste damene som blir importert til Norge, i Thailand er snittet og variasjonen omtrent som her. Du kan jo tenke deg hva slags inntrykk det hadde gitt, dersom man kun hadde sett på de peneste 5% av damene her i Norge. Og de blir eldre og overvektige de også, selv om mange av de har pen hud, den skal jeg heller gå med på. Anonymkode: b1616...5a7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Hvorfor er det så mye fokus på det her? Thai damer er penere enn Norske. Har det noe å si da? De er en helt annen rase. Helt annen kultur. Prøv og vær deg selv istedenfor. Anonymkode: 23922...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 Det er jo litt merkelig å påstå. Jeg har sett veldig pene thaikvinner og de som ikke er så pene,men slik er det i de fleste land. Det finnes pene mennesker i alle kulturer. I noen flere,men det kommer litt an på smaken også. Anonymkode: 24a69...6b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå