AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Så på bankkontoen min at, jeg ble trukket penger fra Amazon i Tyskland. Jeg har aldri handlet på Amazon, aldri registrert noe kort der. Ingen har hatt tilgang på mitt kort. Summen var bare rett over 700 kr, så er ikke så mye. Kortet ble og sperret da jeg oppdaget det. Har og tatt kontakt med Amazon, men har ikke fått svar ennå. Men i dag har jeg fått hentelapp på en pakke, fra 24-7SALE fra Tyskland. Og det jeg må betale i fortolling, stemmer med beløpet trukket fra konto. Nå har jeg ingen planer om å hente ut pakken, for da går den jo bare i retur, og forhåpentligvis kommer det noen penger tilbake på konto. Bare lurer på om noen har opplevd noe lignende. Eller vet hva 24-7SALE er, finner ikke noe særlig da jeg googler. Lurer og på hvordan det har vært mulig for de å bruke mitt kort, på en side jeg aldri har handlet fra, eller registrert noe bankkort. Når jeg pratet med banken, kunne heller ikke de forstå helt hvordan dette kunne skje. Anonymkode: 85541...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå