AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Del Skrevet 22. juli 2016 Har ei venninna som ble jeg ble kjent med for et pr siden. Da hun var sammen med en i byen her. Så flyttet hun hjem etter det ble slutt, 8 mnd med drama. Sånn nå i ettertid sitter jeg å tenker over dette vennskapet og denne dama. Hun har en veldig intens væremåte. Jeg kunne våkne til jobb på morgenen og se 5 meldinger fra henne. I den første har hun stilt et spørsmål etter lang tekst. Så 3 lengre tekster om samme ting før hun egentlig svarer på sine egne ting. Sendt 04.00... etter det ble slutt har hun vært veldig opptatt av å være med på alle aktiviteter der hun kan møte eksen. Selv om det er 4t kjørevei tilsammen så skulle hun med. Om det så bare var en fotballkamp! Så kommer det frem at hun har fått høre av eksens venn at eksen har en annen legning og at det er derfor det ble slutt. Jeg tenker at slikt skal ikke komme ut fra en kompis og hun ikke trenger å spre det videre. Men mine tanker blir overkjørt. Hun pratet om dette så ofte hun kunne. Og at hun tenkte hun burde skjønt det og ga meg masse greier som ville tilsi dette. Kan vel si at jeg ikke helt så den store sammenhengen som hun gjorde. Så sier hun plutselig at hun hadde gratulert han for noe. Og fortsetter med et lurt smil og sier det var ikke legningen, det var noe som ikke handlet helt om han, men likevel skulle han bli noe. Det var ikke hennes sak å fortelle sier hun så hun kunne ikke si mer enn at det gjaldt broren å dama. Skjønte jo fort at dette betydde en graviditet. Nok em gang sprer hun andres store hemmeligheter. Jeg ble litt nervøs etter dette for min egen del. Jeg har sikkert fortalt henne ting som ikke andre trenger å vite. Typen min hadde snakka med henne og sagt at han så at vennskapet vårt betydde mye for meg så det var bare å overnatte hos oss. Da fortalte jeg han alt dette og sa at jeg tror hun er best å ha i mindre doser. Så gjorde jeg noe jeg ikke er helt stolt av men likevel. Jeg gikk til den som var gravid og jeg gikk til eksen, jeg sa hvordan det var. Hvordan hun hadde ordlagt seg ovenfor meg og andre som var tilstedet. At eksen burde snakke til kompisen sin hvis det kommer derfra blant annet. På melding fra henne da så ble det jo såklart ampert. Jeg skjønner jo det. Dette med eksen fikk den rareste reaksjonen. Først ble hun nervøs for nå kom denne kompisen til å bli sint på henne. Så var hun ikke sikker på om hun hadde hørt det av kompisen. Så visste hun ikke hvor hun hadde hørt det. Så ble hun sint på meg for at jeg hadde tatt henne seriøst. Når det kom til denne graviditeten så var det min egen skyld som hadde gjetta det ut fra hva hun sa. Det var ikke hennes skyld, hun hadde ikke prøvd å få meg til å skjønne det mente hun. Jeg sa at jeg tar ansvar for det jeg har gjort og at hun også burde det. Det ender i stor krangel. Hun blir stille litt og sier til meg at hun nå forstår hvorfor det ble slik denne dagen. (Jeg og samboer prøver + pergotime så vi sliter litt.) Hun mener at fordi jeg fikk negativt test morgenen før så hadde jeg nok en så dårlig dag at det gikk utover henne. Mulig det bare er meg men jeg klikket. Hun bruker det såreste punktet i livet mitt som unnskyldning for noe hun selv har gjort. Grunnen til at det havnet på den dagen var bare at da var jeg alene med den jenta det gjaldt. Noe jeg så og si aldri er. Hun skjønner ikke selv hvordan hun ordlegger seg og jeg ber henne ta en pause. Jeg sier at den kommentaren gjorde meg så sint at jeg ikke vil fortsette å krangle over nett. Dette går rett forbi henne og hun fortsetter å komme med ganske drøye ting. Tilslutt sletter jeg henne fra alle sosiale medier men sier at hun har adressa mi om det er noe mer. I ettertid har hun fortsatt å henge her. Hun er spesielt mye hos nærmeste venneparet til meg og typen etter dette. Hun later som om vi er bestevenner offentlig. Hun henger over typen min. Så en kveld ute hadde hun snakket så lenge med han så han lovet henne sitteplass i min bil på vei hjem. Typen min kommer først ut og sier vi må vente på noen. Da jeg finner ut hvem så kjører jeg. Hun snakker med alle andre, later som hun er hyggelig mot meg, men har ikke prøvd å ta kontakt i ettertid. Så jeg så ingen grunn til å bli stående det, jeg hadde jo ikke lovet noen plass. Er dette drøyt av meg? Var jeg super fæl? Anonymkode: 42194...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Del Skrevet 22. juli 2016 Nei, hun høres slitsom ut. Men hvorfor i helvete er typen din venn med henne? Anonymkode: 134b8...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Del Skrevet 22. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun høres slitsom ut. Men hvorfor i helvete er typen din venn med henne? Anonymkode: 134b8...3c1 Det lurer jeg på og. Han sier han bare prater med henne når de møtes. Sa til han at hun er en farlig venn å ha. Man vet aldri hva hun sier og hun tar ikke ansvar for noe. Jeg vil ikke nekte han noe, men kunne ønske han skjønte det selv. Anonymkode: 42194...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå