Gå til innhold

Noen som har prøvd Forever living c9?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke ute etter diskusjon fra de som er i mot denne rensekuren. Ønsker å høre fra de som eventuelt har prøvd denne kuren? Hvor mye gikk dere ned? Hva slags trening gjorde dere i løpet av de 9 dagene, og hva gjorde dere etterpå av trening? Ble dere kvitt søtsuget? Var dere konstant sulten på kuren? 

Anonymkode: e3c7c...cd8

Videoannonse
Annonse
Gjest Theakri
Skrevet

Jeg har gått på denne kuren flere ganger. og jeg ELSKER DEN! jeg har også vært forhandler av produktene så kan det meste om de også. 

Jeg går som regel på kurene om sommeren da jeg er så glad i å gå i fjellet så jeg tok meg en fjelltur annenhver dag eller hver dag. Dag 1 og 2 er jo ikke akkurat noe særlig og du føler deg sulten hele tiden.. men så kommer de neste dagene og ting blir mye bedre. Jeg gikk ned 7 kg på kuren, og ikke var jeg overvektig fra før heller. men det beste med hele kuren er hvordan kroppen føles, magen stabiliserer seg og du får mye mer energi. Jeg fortsatte å ta aloe gel i ettertid og tar fremdeles dette. det høres rart ut, men det forandret livet mitt, både hvordan jeg såg på trening men også hvordan jeg spiser. og etter en sånn kur så blir magesekken litt mindre eller føles sånn, så du klarer ikke lenger å spise like mye som før, noe som gjør det enkelt å lage sunn og god mat fordi du blir så fort mett! :) absolutt til å anbefale! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...