Gå til innhold

Butikker som jukser med rabatter og salg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg drittlei, jeg har gitt beskjed til ledelsen av Boklageret AS gjevnlig i snart et halvt år om at de jukser på prisene. Det er ikke lov å si at de har 50% på spill uten å ha solgt spillene til 100% pris. Jeg har vært fast kunde av Boklageret AS i flere år, og de fikk inn spill i fjor.

Den dagen spillene kom inn var det rett ut på 50%, nå gikk jeg forbi Boklageret på Sandvika i går og de har nylig fått inn skolesaker som jeg aldri har sett der før (dette er stambutikken min) og alle skolesakene er på 50% de er til og med så frekke at de skriver før pris og nå pris på skolesakene. Hva søren? Snakk om uærlig bedrift og om å lure kundene trill rundt. Er dette lov?

De har ofte "tømmesalg" og"supersalg" og alle andre typer salg også uten at prisene er endret i det hele tatt. Æ blir kvalm! Det neste er å tipse forbrukerombudet altså..

Her er en artikkel om samme type sak, ARK vet hvertfall ka de gjør: http://www.dinside.no/932370/har-ark-alltid-tilbud-paa-spill

Anonymkode: 4fbd8...910

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du skrvet til forbrukerrådet det du gjør her, så hadde du fått gjort noe med saken.

Anonymkode: 85775...e1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner for så vidt prinsippet, men er det egentlig så viktig hvis prisen er halv pris av det du ellers må betale, dvs andre steder? Hadde det vært meg, hadde jeg bare vært glad for å få kjøpe ting billig...

Anonymkode: d4685...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...