AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #1 Skrevet 22. juli 2016 Jeg er litt betatt av en type som er gift. Jeg har en liten mistanke om at han er på vei ut av forholdet da han nesten ikke er hjemme og heller aldri snakker om kona. Han har fremdeles giftering på. Er det vanlig å beholde gifteringen på til ekteskapet er formelt over? Anonymkode: 09a66...d53
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt betatt av en type som er gift. Jeg har en liten mistanke om at han er på vei ut av forholdet da han nesten ikke er hjemme og heller aldri snakker om kona. Han har fremdeles giftering på. Er det vanlig å beholde gifteringen på til ekteskapet er formelt over? Anonymkode: 09a66...d53 Jeg ser ikkke hvorfor det du nevner skal være tegn på at han er på vei vekk fra kona. Anonymkode: c6876...df2 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Ja, jeg tror det er ganske vanlig å beholde gifteringen til man er i hvert fall separert. Hvis man ikke vil skilles, men blir det allikevel fordi den andre vil, så kan det nok hende at man beholder gifteringen litt lengre pga kjærlighetssorg. Jeg tok av ringen da jeg bestemte meg for å gå. Hvis han fortsatt har ringen på seg så er det ikke sikkert han er så ferdig med forholdet som du håper og tror. Vær så snill å ikke gå etter han før den lille mistanken din er bekreftet og mannen har flyttet ut. Både for han, familien hans og din egen skyld. Skjønner ikke helt hvorfor han skal snakke om kona si uansett.... så det trenger ikke bety noenting. At han omtrent aldri er hjemme trenger heller ikke være fordi han er på vei ut av ekteskapet. Anonymkode: 6b785...c3d 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Jeg fikk bare en mistanke om at noe skurret i forholdet. Neida jeg har ingen planer om å gå etter gifte folk:) Anonymkode: 09a66...d53 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ikkke hvorfor det du nevner skal være tegn på at han er på vei vekk fra kona. Anonymkode: c6876...df2 Jeg fikk bare en mistanke om at noe skurret i forholdet. Om det er reeelt aner jeg ikke. Jeg lurte vel først og fremst på om det var vanlig at man uansett ventet med å ta av ringen til ekteskapet formelt var over? Anonymkode: 09a66...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå