Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet i kontakt med en mann via en datingside på nettet, vi har skrevet i snart tre uker. Veldig mye siste uka. Vi bor veldig langt unna hverandre, så det er ikke bare bare å treffes. Han virker veldig snill og grei og smart og samtalen har vært helt uskyldig hele tiden. Men nå er det altså jeg som kunne tenkt meg litt mer spennende temaer å snakke om. Jeg har prøvd å legge opp til at han kunne vinkle samtalen dit hvis han ville, men han har ikke gjort det. Jeg har heller ikke gjort det selv fordi jeg ikke er sikker på om han ville ha likt det siden han virker så skikkelig. Hva tror dere, skal jeg være litt mer direkte og ta opp temaet når sjansen byr seg, eller fortsette å være snill pike? Mange damer klager jo over menn som begynner å snakke om sex for tidlig, og jeg regner med at det er mange menn som heller ikke liker at sånt kommer opp for tidlig.

Anonymkode: 22381...9ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kommet i kontakt med en mann via en datingside på nettet, vi har skrevet i snart tre uker. Veldig mye siste uka. Vi bor veldig langt unna hverandre, så det er ikke bare bare å treffes. Han virker veldig snill og grei og smart og samtalen har vært helt uskyldig hele tiden. Men nå er det altså jeg som kunne tenkt meg litt mer spennende temaer å snakke om. Jeg har prøvd å legge opp til at han kunne vinkle samtalen dit hvis han ville, men han har ikke gjort det. Jeg har heller ikke gjort det selv fordi jeg ikke er sikker på om han ville ha likt det siden han virker så skikkelig. Hva tror dere, skal jeg være litt mer direkte og ta opp temaet når sjansen byr seg, eller fortsette å være snill pike? Mange damer klager jo over menn som begynner å snakke om sex for tidlig, og jeg regner med at det er mange menn som heller ikke liker at sånt kommer opp for tidlig.

Problemet jeg opplever som mann er at med engang man prøver å ta ting forbi den "hyggelige" halvkjedelige samtalen så mister man damen. Og jeg mener ikke sånn slibrige "jeg skal knulle deg i musen" meldinger, men bare litt "cocky" og flørtete er nok til at det blir stopp.
Utrolig lav terskel for hva damer finner seg i før de kutter kontakt. Veldig mange pripne damer dessverre. 
så mitt dilemma er at samtalen ofte er veldig "standard", og blir fort kjedelig, men om man prøver å spiffe det opp litt så er det full stopp...ideelt sett ville jeg bare fått et nummer og tatt hu med på date uten masse chat, men det er det så godt som ingen som gidder.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

"Dette begynner å bli kjedelig, send over noen dick picks om du ønsker noe seriøst"

Anonymkode: 08f98...b25

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du bør være mer direkte ja. Mange menn har lagt til seg erfaringen, enten ved egen erfaring eller andres, at de oftest blir halshugd og kuttet ut dersom det er dem som tar initiativ til sexprat før flere treff, damer derimot kommer neppe til å bli det samme. Med mindre det er en ekstremt religiøs type.

Anonymkode: d3da3...a1b

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sånn var det med min date også. Såå skikkelig. Jeg ymtet litt frempå, men han tok det ikke og bare begynte å snakke om noe annet. Tilslutt kjørte jeg på og da var det gjort. Da bet han på og var en dirty liten en inni seg :fnise: Fikk lurt det ut av han :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Dette har dere jo lagt opp til selv kvinner med deres konstante klaging på at menn vil ha sex. Nå får dere koke i deres egen stuing. Lykke til....

Ja da på forhånd takk for komplimentene som "bitterpikk", "du kommer aldri til å få deg noe", "taper", osv. som kommer til å komme fra dere kvinner som svar nå... Personangrep er jo så konstruktivt...

Anonymkode: 3a482...26c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Sånn var det med min date også. Såå skikkelig. Jeg ymtet litt frempå, men han tok det ikke og bare begynte å snakke om noe annet. Tilslutt kjørte jeg på og da var det gjort. Da bet han på og var en dirty liten en inni seg :fnise: Fikk lurt det ut av han :fnise:

Jeg har litt lyst til å gjøre det, men er litt redd for å kunne skremme ham bort med det...

Skrevet

Menn blir vel ikke skremt av flørting med hint om sex? :unsure:

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Coronas skrev:

Menn blir vel ikke skremt av flørting med hint om sex? :unsure:

Skremt var vel feil ord, men kanskje skuffa. Kanskje siden han virker så skikkelig, helst vil ha ei veldig skikkelig jente som ikke prater om sånt før vi har truffet hverandre.

Skrevet

Du får føle deg fram. Jeg vet jo ikke hvordan han er når han er sammen med deg. Er han religiøs? Er det derfor han er skikkelig?:jepp:

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Coronas skrev:

Du får føle deg fram. Jeg vet jo ikke hvordan han er når han er sammen med deg. Er han religiøs? Er det derfor han er skikkelig?:jepp:

Har fått han litt på gli nå :D Tror han bare er snill og litt sjenert.

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fått han litt på gli nå :D Tror han bare er snill og litt sjenert.

Hi hi så gøy da :hug: Lykke til :dagens-rose:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...