Gå til innhold

Knult ein kjendis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har eg, i natt! Norsk musiker, kjekk som fy og han slikte som en gud!

Anonymkode: 6a1c5...d57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har eg, i natt! Norsk musiker, kjekk som fy og han slikte som en gud!

Anonymkode: 6a1c5...d57

Den må du lenger ut på landet med. Liten vits i å lage slike tråder om man ikke nevner navn. Hvem som helst kan jo påstå å ha knullet en kjendis.

Anonymkode: be548...9e5

• Liker 5
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den må du lenger ut på landet med. Liten vits i å lage slike tråder om man ikke nevner navn. Hvem som helst kan jo påstå å ha knullet en kjendis.

Hvem som hels kan vel påstå et navn også... :klaske:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du slår min tid fra årene i New York. Kun min nærmeste venninne derfra som vet, fordi jeg aldri verken ville blitt trodd eller har hatt behov for å skryte av det. Men her kan jeg jo det. Er mange år siden. Hadde i ett års tid et ff forhold til en megastjerne. Skuespiller. Han var fantastisk. Hadde nok mange flere damer enn meg, men det dreit jeg i da. 

Leser om han i blader ennå. Rart. Virker fjernt nå. Å tenke på at han slikket som en guuuud. På meg liksom. Neida, jeg kødder ikke. Du ser ham på den røde løperen når det er Oscar utdeling blandt annet. 

Anonymkode: e02de...321

• Liker 2
Skrevet

Ja. 😀

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at du slår min tid fra årene i New York. Kun min nærmeste venninne derfra som vet, fordi jeg aldri verken ville blitt trodd eller har hatt behov for å skryte av det. Men her kan jeg jo det. Er mange år siden. Hadde i ett års tid et ff forhold til en megastjerne. Skuespiller. Han var fantastisk. Hadde nok mange flere damer enn meg, men det dreit jeg i da. 

Leser om han i blader ennå. Rart. Virker fjernt nå. Å tenke på at han slikket som en guuuud. På meg liksom. Neida, jeg kødder ikke. Du ser ham på den røde løperen når det er Oscar utdeling blandt annet. 

Dersom det kun er din nærmeste venninne i New york som vet det så kan du vel nevne navnet på skuespilleren her inne? Er jo så anonymt som du kan få det..og ingen sladderblad klarer å lage en sak ut av at Steve Buscemi angivelig skulle hatt et ettårig knulleforhold med en nordmann, kilde: anonymbruker på kvinneguiden. (men det er kanskje i mot reglene her inne?:ph34r:)

Anonymkode: b79d3...f10

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kjendiser flest kan virkelig sine saker <3 Kanskje ikke rart jenter faller som fluer for dem, jeg blir helt ufattelig kåt av å ligge med kjendiser (av erfaring)  spesielt når jeg vet at mange andre også sikler etter denne personen!!!!! :D

Anonymkode: 4023b...a02

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også knult en kjennis, han slikte meg og jeg sukte han

Anonymkode: 82cd3...8ef

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde i ett års tid et ff forhold til en megastjerne.

:skratte:

Skrevet

For et spørsmål:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det kun er din nærmeste venninne i New york som vet det så kan du vel nevne navnet på skuespilleren her inne? Er jo så anonymt som du kan få det..og ingen sladderblad klarer å lage en sak ut av at Steve Buscemi angivelig skulle hatt et ettårig knulleforhold med en nordmann, kilde: anonymbruker på kvinneguiden. (men det er kanskje i mot reglene her inne?:ph34r:)

Anonymkode: b79d3...f10

Har jeg lov til å navngi da? Dette var på slutten av 1990-tallet, men likevel redd jeg gjør noe feil hvis jeg navngir. Sjekk det ut for meg da. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg lov til å navngi da? Dette var på slutten av 1990-tallet, men likevel redd jeg gjør noe feil hvis jeg navngir. Sjekk det ut for meg da. 

Lov? En amerikansk kjendis, nesten 20 år siden? Kan ikke skjønne at noen skulle bry seg om du nevner det, aller minst kjendisen selv.

Anonymkode: f0d25...b84

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lov? En amerikansk kjendis, nesten 20 år siden? Kan ikke skjønne at noen skulle bry seg om du nevner det, aller minst kjendisen selv.

Anonymkode: f0d25...b84

Enig, alle skjønner vel at denne mannen har et sexliv. 

Anonymkode: 9b6a9...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ONS med en amerikansk megastjerne på slutten av nittitallet. Jeg var modell i London og møtte han på Met bar som var it-plassen i nittitalls-London:fnise: Han var kjent for det vakre utseendet sitt på den tiden. Nå er han ikke så pen lenger men modellkjærestene hans er like unge fortsatt:fnise: 

Anonymkode: 16501...aa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ONS med en amerikansk megastjerne på slutten av nittitallet. Jeg var modell i London og møtte han på Met bar som var it-plassen i nittitalls-London:fnise: Han var kjent for det vakre utseendet sitt på den tiden. Nå er han ikke så pen lenger men modellkjærestene hans er like unge fortsatt:fnise: 

To stk. på KG har alstå hatt sex med hver sin amerikanske megastjerne...... Ok...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

To stk. på KG har alstå hatt sex med hver sin amerikanske megastjerne...... Ok...

Det kan være samme mann for alt vi vet:fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi, for en spennende tråd:roll:

:fnise::fnise::fnise::fnise::sprettoy:

Anonymkode: bdc34...315

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, for en spennende tråd:roll:

:fnise::fnise::fnise::fnise::sprettoy:

Anonymkode: bdc34...315

Bare innrøm det, du er litt misunnelig på de som har hatt kjendispikk inni seg :)

• Liker 1
Skrevet

Pule "kjendiser" er bare så anderledes altså, og noe helt for seg selv! Akkurat som som de ikke var helt normale mennesker....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Telles det om personen var kjent før i tiden, men ikke noe særlig nå lenger?

Anonymkode: f0828...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...