Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare Harry og bare ræl eller er det mulig å få kjøpt fine ting der og? Er det sykt mye folk til enhver tid eller er det bare noe man ser på tv?

Anonymkode: 7f277...762

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har vært der? 

Skrevet

Nei, er veldig masse fint! Jeg og min mor har dratt dit to år på rad nå, og skal fortsette med den tradisjonen. Er en del folk ja, men absolutt ikke likt som på TV, i hvert fall ikke de gangene jeg har vært der. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snigen skrev:

Nei, er veldig masse fint! Jeg og min mor har dratt dit to år på rad nå, og skal fortsette med den tradisjonen. Er en del folk ja, men absolutt ikke likt som på TV, i hvert fall ikke de gangene jeg har vært der. 

Høres bra ut! Ja, det overdrives vel kanskje litt på tv, eller det filmes der det er mest folk sånn at det ser ut som det er køer overalt? Vet du hva slags merker de har av sminke der? Har de merkeklær som diesel f.eks eller har de mest egne merker? Vurderer å dra dit til lørdag, men er redd for å bli filmet. Ser jeg en kameramann løper jeg! :P 

Skrevet

Jeg kjenner folk som har vært der og de sier det er som en gigantisk Europrisbutikk, mye ræl med andre ors!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, DreamOn skrev:

Jeg kjenner folk som har vært der og de sier det er som en gigantisk Europrisbutikk, mye ræl med andre ors!

Jeg har også hørt det, derfor jeg spurte om det bare var ræl. Men det er vel ikke bare ræl selv om en stor prosentandel er det? Er mest interessert i sminke, dyreutstyr, håndklær, sengetøy og merkejeans som diesel og lee. 

Gjest marizz
Skrevet

Mye fint og vanlige merker til en bedre pris også! Er ikke så mange folk hele tiden, men lurt å være tidlig. Jeg har vært der når de filmet til serien, og var ikke så ille der heller.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, marizz skrev:

Mye fint og vanlige merker til en bedre pris også! Er ikke så mange folk hele tiden, men lurt å være tidlig. Jeg har vært der når de filmet til serien, og var ikke så ille der heller.

Ble du filmet? Kom du på tv? De tar vel et hint om man bare snur ryggen til sikkert. Er jo ikke alle som vil bli filmet. Hva slags merker har du sett? Er både gira på å dra og skeptisk på samme tid, hehe. 

Gjest marizz
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ble du filmet? Kom du på tv? De tar vel et hint om man bare snur ryggen til sikkert. Er jo ikke alle som vil bli filmet. Hva slags merker har du sett? Er både gira på å dra og skeptisk på samme tid, hehe. 

Haha nei, jeg "gjemte" meg hver gang jeg så kameraene:fnise: regner med de ikke hadde kommet helt oppi meg uansett da, men jeg ville helst ikke på tv. Er en del harry folk, men er bare noen som er som de på serien :) Det er liksom samme merker innen elektrisitet, dyremat/utstyr osv. Ikke så god forklaring, men er liksom som en europris bare mye større:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...