AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg har flørtet litt med en nå den siste måneden. Men vi har kun truffet hverandre på byen og på fest, så det blir jo ikke det aller mest seriøse. Vi har også rotet litt en gang (kun klining). Men nå i det siste har vi sendt litt meldinger, og nå har han sagt at han er alene hjemme i helgen og lurer på om jeg vil ta en tur. Jeg tenker jo at dette kan bety at han vil ha sex med meg. Hadde han villet noe mer seriøst, så kunne han jo møtt meg andre steder. Jeg er litt interessert i han, og jeg vil ikke at forholdet vårt skal misforstås. Så jeg lurer på hvordan jeg kan få sagt til han på en passende måte at jeg ikke er interessert i sex, men at jeg er ute etter noe mer. Men dette kan jo også virke litt kleint dersom han kun har lyst på sex. Hva tenker dere? Hvordan kan jeg få frem dette på en ok måte som gjerne er lit naturlig? Anonymkode: 60003...d56
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #2 Skrevet 22. juli 2016 Skjønner at det er kleint, men hva har du å tape? Om du sier sannheten så vil han enten stikke fordi han er en fuckboy eller så vil han ta hensyn til ditt ønske fordi han er en gutt å ta vare på. Jeg hadde bare sagt det rett ut, ærligheten varer lengst. Anonymkode: cbdcf...538 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Vær ærlig. Kan godt hende han sier han også er ute etter noe seriøst selvom han egentlig ikke er det. Derfor er det bedre å være ærlig og så foreslå en annen ting som gjør at det ikke er mulighet for sex og se hva han svarer, det er sånn man ser om de mener det de egentlig sier. Anonymkode: 216b9...196
Rammfrø Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 Helt ærlig, vær ærlig. Si det rett ut. "Jeg vil gjerne komme til deg men jeg ser ikke etter noe ligg". Fortell det på din egen måte. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Hvorfor kan ikke et seriøst forhold innebære sex? Anonymkode: 02f8f...54a 2
Resignert Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan ikke et seriøst forhold innebære sex? Anonymkode: 02f8f...54a Helt enig, jeg foretrekker mye sex i mine forhold. Lite sex er uinteressant for min del, også i et seriøst forhold.
Nanami Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 52 minutter siden, Resignert skrev: Helt enig, jeg foretrekker mye sex i mine forhold. Lite sex er uinteressant for min del, også i et seriøst forhold. Jeg foretrekker også mye sex i mine forhold, men jeg venter med sexen til jeg føler at vi kjenner hverandre godt nok. Det er sikkert det TS mener, hun er ute etter type, ikke fuckfriend. 2
exictence Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 Jeg hadde ikke sagt det. Hadde tatt det som en selvfølge at han ikke bare gikk ut fra at jeg var et sexobjekt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #9 Skrevet 22. juli 2016 Det er ikke noe du kan "fortelle". Det er noe du må vise med handling. Nytter ikke å si "jeg har ikke sex på første date altså" og så tar du den i analen en halvtime etterpå. Anonymkode: fef8d...f6a 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 8 timer siden, Resignert skrev: Helt enig, jeg foretrekker mye sex i mine forhold. Lite sex er uinteressant for min del, også i et seriøst forhold. Jeg har ikke problemer med å ha sex, men jeg vil være sikker på at han ikke bare er ute etter sex. Og det kan være vanskelig å finne ut om jeg ikke forteller han hva jeg er ute etter. TS Anonymkode: 60003...d56
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #11 Skrevet 22. juli 2016 Bare å si det rett ut. "Før vi møtes igjen, så vil jeg bare være ærlig om at jeg er ute etter et seriøst forhold, og ikke kun et seksuelt forhold. Hva tenker du om det?" Anonymkode: 7db2b...2aa
Maleficenta Skrevet 22. juli 2016 #12 Skrevet 22. juli 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flørtet litt med en nå den siste måneden. Men vi har kun truffet hverandre på byen og på fest, så det blir jo ikke det aller mest seriøse. Vi har også rotet litt en gang (kun klining). Men nå i det siste har vi sendt litt meldinger, og nå har han sagt at han er alene hjemme i helgen og lurer på om jeg vil ta en tur. Jeg tenker jo at dette kan bety at han vil ha sex med meg. Hadde han villet noe mer seriøst, så kunne han jo møtt meg andre steder. Jeg er litt interessert i han, og jeg vil ikke at forholdet vårt skal misforstås. Så jeg lurer på hvordan jeg kan få sagt til han på en passende måte at jeg ikke er interessert i sex, men at jeg er ute etter noe mer. Men dette kan jo også virke litt kleint dersom han kun har lyst på sex. Hva tenker dere? Hvordan kan jeg få frem dette på en ok måte som gjerne er lit naturlig? Anonymkode: 60003...d56 Du forrslår å møtes et annet sted istedet 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #13 Skrevet 22. juli 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flørtet litt med en nå den siste måneden. Men vi har kun truffet hverandre på byen og på fest, så det blir jo ikke det aller mest seriøse. Vi har også rotet litt en gang (kun klining). Men nå i det siste har vi sendt litt meldinger, og nå har han sagt at han er alene hjemme i helgen og lurer på om jeg vil ta en tur. Jeg tenker jo at dette kan bety at han vil ha sex med meg. Hadde han villet noe mer seriøst, så kunne han jo møtt meg andre steder. Jeg er litt interessert i han, og jeg vil ikke at forholdet vårt skal misforstås. Så jeg lurer på hvordan jeg kan få sagt til han på en passende måte at jeg ikke er interessert i sex, men at jeg er ute etter noe mer. Men dette kan jo også virke litt kleint dersom han kun har lyst på sex. Hva tenker dere? Hvordan kan jeg få frem dette på en ok måte som gjerne er lit naturlig? Anonymkode: 60003...d56 Du må møte han et annet sted. Han vil ha sex eller prøve på det ja.. Fåreslå feks tur hvor du kan ta med mat Er han intresert sier han ja. Vis ikke trøtt etc vet du jo hvor du har han.. Sorry men true Anonymkode: 66b37...cbb
Jerry Lee Skrevet 22. juli 2016 #14 Skrevet 22. juli 2016 Hvor vanskelig kan det være? Bare si det....liksom! 😊
Leonaen Skrevet 22. juli 2016 #15 Skrevet 22. juli 2016 Som noen andre her skriver: foreslå å møtes et annet sted hvor det ikke er mulighet for sex. Si at du gjerne vil møte han her eller der men ikke hjemme. Da signaliserer du at du er intr i å være med han, men ikke å ha sex. Går han fort lei og kjeder seg fordi dere aldri kommer til akten han ønsker, så la han gå. Don't be wifey for a fuckboy 🙈 Ikke hør på disse folka som sier at sex er viktig, de som ønsker mye sex og bla bla. Det går an å ha sex hver dag og flere ganger om dagen i et forhold (uten at det må begynne med masse sex først), og i et forhold så er det tusen andre ting som også skal fungere. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #16 Skrevet 22. juli 2016 Jeg datet en og han hadde fullforståelse da jeg takket nei til filmog video og heller ville gå ut å spise Anonymkode: 66b37...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #17 Skrevet 22. juli 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke problemer med å ha sex, men jeg vil være sikker på at han ikke bare er ute etter sex. Og det kan være vanskelig å finne ut om jeg ikke forteller han hva jeg er ute etter. TS Anonymkode: 60003...d56 Det nytter ikke bare å si det rett ut, han kan lyve til deg. Du må vise det med ord og handling. Anonymkode: 216b9...196 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #18 Skrevet 22. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det nytter ikke bare å si det rett ut, han kan lyve til deg. Du må vise det med ord og handling. Anonymkode: 216b9...196 Jeg har hørt at mange menn tester dama,hvis hun har sex tidlig syns de hun er søppel. Dårlig holdning men.. Jeg har en 4 mnd-regel. Anonymkode: 8cba8...8ac
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #19 Skrevet 22. juli 2016 Du burde slutte å date folk når du er aseksuell. Ingen liker en luremus. Anonymkode: 795ea...d81
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #20 Skrevet 22. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde slutte å date folk når du er aseksuell. Ingen liker en luremus. Anonymkode: 795ea...d81 Aseksuell fordi man ikke hopper til sengs med en gang? Logisk. Anonymkode: 8cba8...8ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå