WubWub Skrevet 22. juli 2016 #41 Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: For noe tull! Sæd blander seg ikke med cola, og det vil flyte seige klumper rundt i flasken med lysere farve enn colaen. Det er ikke en sjanse i havet for at hun ikke ville ha sett eller merket dette. Historien er ikke morsom heller. Anonymkode: cf30e...d3f Det er ikke alle som sitter å følger med på konsistensen eller formen til en cola flaske. Jeg har aldri gjort det ihvertfall. Høres litt rart ut igrunn. Sitter du å niglor på en colaflaske om du våkner opp tørst?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #42 Skrevet 22. juli 2016 3 minutter siden, WubWub skrev: Det er ikke alle som sitter å følger med på konsistensen eller formen til en cola flaske. Jeg har aldri gjort det ihvertfall. Høres litt rart ut igrunn. Sitter du å niglor på en colaflaske om du våkner opp tørst? Jeg merker i hvert fall om det er seige klumper med illesmakende guffe i den. Drikker du cola som du ser det flyter gråhvite partikler i? Anonymkode: cf30e...d3f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #43 Skrevet 22. juli 2016 59 minutter siden, WubWub skrev: Hygiene har og er viktig. Dette er noe vi lærte tidlig, om noen bruker en elv til å gjøre fra seg så vil mennesker som drikker av elven dø av forgiftning. Det er viktig å vaske seg etter do besøk men et sykelig fokus på hygiene er med på å svekke oss som art. Så du vasker deg etter et dobesøk på offentlig toalett ene og alene for å gå rundt med avføring- og urinrester etter andre mennesker, du da? For eksempel er grunnen til at mange treningssenter sliter med avføringsbakterier på diverse treningsutstyr nettopp fordi folk driver å tar på blandebatteriet for å skru det av, ikke fordi folk ikke vasker seg etter dobesøk. Anonymkode: 8c664...51f
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #44 Skrevet 22. juli 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg merker i hvert fall om det er seige klumper med illesmakende guffe i den. Drikker du cola som du ser det flyter gråhvite partikler i? Anonymkode: cf30e...d3f Kan ikke komme på sist gang hvor jeg reflekterte over colaen jeg drakk, nei. Om det står en brus på bordet og jeg er tørst så drikker jeg den
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #45 Skrevet 22. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du vasker deg etter et dobesøk på offentlig toalett ene og alene for å gå rundt med avføring- og urinrester etter andre mennesker, du da? For eksempel er grunnen til at mange treningssenter sliter med avføringsbakterier på diverse treningsutstyr nettopp fordi folk driver å tar på blandebatteriet for å skru det av, ikke fordi folk ikke vasker seg etter dobesøk. Anonymkode: 8c664...51f Jeg vasker meg alltid på hendene etter at jeg har vært på treningsstudio. Av vane piller jeg meg selv ofte i ansiktet men jeg gjør ikke det når jeg trener for jeg vet at bakterier fra analen ofte kan ende opp i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #46 Skrevet 22. juli 2016 8 minutter siden, WubWub skrev: Kan ikke komme på sist gang hvor jeg reflekterte over colaen jeg drakk, nei. Om det står en brus på bordet og jeg er tørst så drikker jeg den Og du reagerer ikke om du får seige klumper i munnen? Anonymkode: cf30e...d3f
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #47 Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Og du reagerer ikke om du får seige klumper i munnen? Anonymkode: cf30e...d3f Jo men nå er det ikke akkurat heller det som skjer om man spruter i en brus.Konsistensen blander seg ut over en natt. Det blir til ren væske
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juli 2016 #48 Skrevet 22. juli 2016 Enig med WubWub, man er alt for hysterisk på renslighet i dag. Det er blitt slik at mange blir syke bare de får en liten bakterie i seg. Det er sunt med noen bakterier. Å runke på flytoalett gjør da ingen verdens ting, du gjorde jo rent etter deg
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. juli 2016 #49 Skrevet 22. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For noe tull! Sæd blander seg ikke med cola, og det vil flyte seige klumper rundt i flasken med lysere farve enn colaen. Det er ikke en sjanse i havet for at hun ikke ville ha sett eller merket dette. Historien er ikke morsom heller. Anonymkode: cf30e...d3f Nei, sæd som har ligget i kroppen en stund, vil synke og etterhvert løse seg opp og blandes med colaen Spruter du hyppig vil det legge seg på toppen som klumper
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #50 Skrevet 22. juli 2016 3 timer siden, WubWub skrev: Jeg vasker meg alltid på hendene etter at jeg har vært på treningsstudio. Av vane piller jeg meg selv ofte i ansiktet men jeg gjør ikke det når jeg trener for jeg vet at bakterier fra analen ofte kan ende opp i ansiktet. Ok, skjønner fortsatt ikke helt poenget med at du vasker hendene dine da du ender opp med de samme bakteriene på hendene dine når du slår av vasken. Så når du piller deg i ansiktet etterpå får du jo akkurat samme bakteriene i ansiktet som du ville ha gjort om du lot være å vaske hendene. Anonymkode: 8c664...51f
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #51 Skrevet 22. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, skjønner fortsatt ikke helt poenget med at du vasker hendene dine da du ender opp med de samme bakteriene på hendene dine når du slår av vasken. Så når du piller deg i ansiktet etterpå får du jo akkurat samme bakteriene i ansiktet som du ville ha gjort om du lot være å vaske hendene. Anonymkode: 8c664...51f Har antibac hjemme
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #52 Skrevet 22. juli 2016 Dette er jo nok en eksempel på at mannlig masturbasjon ses på som noe ekkelt og grisete, mens kvinnelig onanering er frigjørende og sexy. Tragisk egentlig, all den tid vi faktisk skriver 2016. At det å onanere for seg selv, uten at noen ser på, skal være ekkelt og heslig er for meg en gåte. Det spiller da liten rolle om det er hjemme hos seg selv, på flytoalettet eller på toalett på jobben. Så lenge man ikke gjør dette i andres påsyn bør det vel applauderes på lik linje om en kvinne hadde gjort det?? Anonymkode: d3c47...ee6 1
Safiye Skrevet 23. juli 2016 #53 Skrevet 23. juli 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger - Pavilion, mod
John McClane Skrevet 10. oktober 2016 #54 Skrevet 10. oktober 2016 Både kvinner og menn har sex med seg selv og det at menn ender opp med en skvett tykt flytende væske kan sikkert noen ganger skape uheldige situasjoner hvis det ikke er steder å gjøre av det. Men som vi leser her så gjør menn det over alt og vi har nok alle vært i kontakt med andres sæd på dette viset uten at vi vet det. For min del så bryr jeg meg lite om dette, sæd er tross alt et resultat av at en mann har hatt en deilig opplevelse og kommer jeg over noe slikt smiler jeg heller enn noe annet. Jeg har feks opplevd sæd på solarium et par ganger, både på solen men også på gulvet etv inne i rommet. Det er bare å tørke bort med litt papir, verre er det ikke. Jeg måtte le godt da jeg leste han som spruta nedi såpe dispensere på toalettene på bensinstasjoner. Vi har vel alle vært på et slikt toalett og vasket henda og kanskje vi har vaska oss med sædsåpe? Så lenge det ikke er mulig å finne ut av det så tar jeg sjansen og vasker neste gang også. Det er tross alt bare sæd da, og på henda gjør den lite skade. Fortsett folkens og ha sex med dere selv mener jeg. Gjør hvor dere vil bare dere ikke er til sjenanse for andre! Det er både sunt og deilig i tillegg til å være det mest naturlige vi mennesker kan gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå