Gå til innhold

onanerte på flyet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier så onanerte jeg på flyet på veg til tyrkia :)

Jeg ble sykt stressa da sæden ble liggende igjen rundt i doskåla etter jeg hadde trukket ned,måtte til med dopapir og tørke toalette rent etter meg.

Er det over the top og onanere på flytoalett.

Anonymkode: e710e...99d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

æsj...

Anonymkode: 27381...40c

• Liker 7
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Du gjorde i det minste rent etter deg 👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av grunnene til at jeg ikke bruker toalettet på fly.

Anonymkode: f0934...2e9

• Liker 4
Skrevet (endret)

Sex på fly er mye bedre!

Endret av kalaush
AnonymBruker
Skrevet

Det mest plagsomme er at du har behov for å fortelle om det her.

Anonymkode: cf30e...d3f

• Liker 11
Skrevet

Det er ingenting. Jeg var på en hyttetur en gang, ble kåt så jeg onanerte. Hadde ikke toalett papir så jeg sprutet i bøtter og spann ned i en cola fleske, dagen etterpå drakk søsteren min opp colaen.

Et av mine mindre heldige øyeblikk i livet

• Liker 4
Skrevet

Duh, Mile High klubben tar ikke opp single medlemmer... :opplyser:

Gjest HøyMørkog40
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble sykt stressa da sæden ble liggende igjen rundt i doskåla etter jeg hadde trukket ned,måtte til med dopapir og tørke toalette rent etter meg.

Det kvalifiserer iallefall ikke til å bli medlem i the 'mile high club' ved å ta seg en ronk på flyet...Men derimot!! Om du reiser med dama på 1. Klasse med airdubai hvor man kan få sitt eget lille 'rom' m/seng og hele pakka,så blir det kansje noe annet...Du får ta kontakt med dem og spørre....

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, WubWub skrev:

Det er ingenting. Jeg var på en hyttetur en gang, ble kåt så jeg onanerte. Hadde ikke toalett papir så jeg sprutet i bøtter og spann ned i en cola fleske, dagen etterpå drakk søsteren min opp colaen.

Fy faen!

:kvalm:

Anonymkode: d3c47...ee6

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen!

:kvalm:

Anonymkode: d3c47...ee6

jepp, som sagt er det ikke et av mine stolte øyeblikk i historien at søsteren min drakk sæden min

Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Mitt forhold til "vanilje" cola kommer aldri til å bli det samme. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, KlaraKlein skrev:

Mitt forhold til "vanilje" cola kommer aldri til å bli det samme. :fnise:

Jeg var ung og dum. Var på hyttetur med familien og jeg sov i stuen med min søster, hormonene boblet og jeg runket men jeg hadde ikke papir. Jeg tok heller å tømte store ladninger i en halvfull cola flaske så la jeg meg. Våknet så omsider så ser jeg at søsteren min helte i seg colaen med masse sæd

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg var ung og dum. Var på hyttetur med familien og jeg sov i stuen med min søster, hormonene boblet og jeg runket men jeg hadde ikke papir. Jeg tok heller å tømte store ladninger i en halvfull cola flaske så la jeg meg. Våknet så omsider så ser jeg at søsteren min helte i seg colaen med masse sæd

Slikt skjer. Veldig uheldig, men siden du var ung og sprengkåt måtte du bare ha noe å tømme deg i, det var jo ikke med vilje. :)

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt og ta seg en runk på flyet eller andre steder.

Skrevet
2 timer siden, WubWub skrev:

Bare god næring hun fikk i seg. Fortalte du henne det?

Skrevet
13 minutter siden, Gothminister skrev:

Bare god næring hun fikk i seg. Fortalte du henne det?

Nei er du gal, jeg er litt gal men ikke helt bak mål. Det var gode proteiner hu fikk i seg

Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Nei er du gal, jeg er litt gal men ikke helt bak mål. Det var gode proteiner hu fikk i seg

Det smakte nok godt

Skrevet
1 minutt siden, Gothminister skrev:

Det smakte nok godt

Haha du er nesten råere enn meg. Applaus 

• Liker 2
Skrevet

fy så mye ekkelt folk gjør offentlig, orker ikke å tenke på det engang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...