AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Som overskriften sier så onanerte jeg på flyet på veg til tyrkia Jeg ble sykt stressa da sæden ble liggende igjen rundt i doskåla etter jeg hadde trukket ned,måtte til med dopapir og tørke toalette rent etter meg. Er det over the top og onanere på flytoalett. Anonymkode: e710e...99d
Gjest HappyWaffle Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Du gjorde i det minste rent etter deg 👍🏼
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 Dette er en av grunnene til at jeg ikke bruker toalettet på fly. Anonymkode: f0934...2e9 4
kalaush Skrevet 21. juli 2016 #5 Skrevet 21. juli 2016 (endret) Sex på fly er mye bedre! Endret 22. juli 2016 av kalaush
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #6 Skrevet 22. juli 2016 Det mest plagsomme er at du har behov for å fortelle om det her. Anonymkode: cf30e...d3f 11
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 Det er ingenting. Jeg var på en hyttetur en gang, ble kåt så jeg onanerte. Hadde ikke toalett papir så jeg sprutet i bøtter og spann ned i en cola fleske, dagen etterpå drakk søsteren min opp colaen. Et av mine mindre heldige øyeblikk i livet 4
Uredd Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 Duh, Mile High klubben tar ikke opp single medlemmer...
Gjest HøyMørkog40 Skrevet 22. juli 2016 #9 Skrevet 22. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Som overskriften sier så onanerte jeg på flyet på veg til tyrkia Jeg ble sykt stressa da sæden ble liggende igjen rundt i doskåla etter jeg hadde trukket ned,måtte til med dopapir og tørke toalette rent etter meg. Er det over the top og onanere på flytoalett. Anonymkode: e710e...99d Det kvalifiserer iallefall ikke til å bli medlem i the 'mile high club' ved å ta seg en ronk på flyet...Men derimot!! Om du reiser med dama på 1. Klasse med airdubai hvor man kan få sitt eget lille 'rom' m/seng og hele pakka,så blir det kansje noe annet...Du får ta kontakt med dem og spørre....
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 42 minutter siden, WubWub skrev: Det er ingenting. Jeg var på en hyttetur en gang, ble kåt så jeg onanerte. Hadde ikke toalett papir så jeg sprutet i bøtter og spann ned i en cola fleske, dagen etterpå drakk søsteren min opp colaen. Et av mine mindre heldige øyeblikk i livet Fy faen! Anonymkode: d3c47...ee6 11
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #11 Skrevet 22. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy faen! Anonymkode: d3c47...ee6 jepp, som sagt er det ikke et av mine stolte øyeblikk i historien at søsteren min drakk sæden min
KlaraKlein Skrevet 22. juli 2016 #12 Skrevet 22. juli 2016 1 time siden, WubWub skrev: Det er ingenting. Jeg var på en hyttetur en gang, ble kåt så jeg onanerte. Hadde ikke toalett papir så jeg sprutet i bøtter og spann ned i en cola fleske, dagen etterpå drakk søsteren min opp colaen. Et av mine mindre heldige øyeblikk i livet Mitt forhold til "vanilje" cola kommer aldri til å bli det samme. 1
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #13 Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, KlaraKlein skrev: Mitt forhold til "vanilje" cola kommer aldri til å bli det samme. Jeg var ung og dum. Var på hyttetur med familien og jeg sov i stuen med min søster, hormonene boblet og jeg runket men jeg hadde ikke papir. Jeg tok heller å tømte store ladninger i en halvfull cola flaske så la jeg meg. Våknet så omsider så ser jeg at søsteren min helte i seg colaen med masse sæd
KlaraKlein Skrevet 22. juli 2016 #14 Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg var ung og dum. Var på hyttetur med familien og jeg sov i stuen med min søster, hormonene boblet og jeg runket men jeg hadde ikke papir. Jeg tok heller å tømte store ladninger i en halvfull cola flaske så la jeg meg. Våknet så omsider så ser jeg at søsteren min helte i seg colaen med masse sæd Slikt skjer. Veldig uheldig, men siden du var ung og sprengkåt måtte du bare ha noe å tømme deg i, det var jo ikke med vilje.
Gothminister Skrevet 22. juli 2016 #15 Skrevet 22. juli 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Som overskriften sier så onanerte jeg på flyet på veg til tyrkia Jeg ble sykt stressa da sæden ble liggende igjen rundt i doskåla etter jeg hadde trukket ned,måtte til med dopapir og tørke toalette rent etter meg. Er det over the top og onanere på flytoalett. Anonymkode: e710e...99d Ikke noe galt og ta seg en runk på flyet eller andre steder.
Gothminister Skrevet 22. juli 2016 #16 Skrevet 22. juli 2016 2 timer siden, WubWub skrev: Jeg var ung og dum. Var på hyttetur med familien og jeg sov i stuen med min søster, hormonene boblet og jeg runket men jeg hadde ikke papir. Jeg tok heller å tømte store ladninger i en halvfull cola flaske så la jeg meg. Våknet så omsider så ser jeg at søsteren min helte i seg colaen med masse sæd Bare god næring hun fikk i seg. Fortalte du henne det?
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #17 Skrevet 22. juli 2016 13 minutter siden, Gothminister skrev: Bare god næring hun fikk i seg. Fortalte du henne det? Nei er du gal, jeg er litt gal men ikke helt bak mål. Det var gode proteiner hu fikk i seg
Gothminister Skrevet 22. juli 2016 #18 Skrevet 22. juli 2016 3 minutter siden, WubWub skrev: Nei er du gal, jeg er litt gal men ikke helt bak mål. Det var gode proteiner hu fikk i seg Det smakte nok godt
WubWub Skrevet 22. juli 2016 #19 Skrevet 22. juli 2016 1 minutt siden, Gothminister skrev: Det smakte nok godt Haha du er nesten råere enn meg. Applaus 2
makkapakka Skrevet 22. juli 2016 #20 Skrevet 22. juli 2016 fy så mye ekkelt folk gjør offentlig, orker ikke å tenke på det engang..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå