Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bitt av basillen, jeg.

Sjekket etterpå skrittelleren min, og bare i dag har jeg gått 18.467 skritt. Og den 19 har jeg gått 22.000 skritt!
Ukesgjennomsnittet mitt denne uken er på nesten 17.000 skritt! 

Og jeg har ikke merket det en gang! Og jeg har vært på trening i tillegg!

Jeg måtte bare dele det, for jeg er sjokkert. Jeg prøver til vanlig å gå rundt 10.000 skritt, men sliter ofte med å nå målet og har aldri vært i nærheten av disse tallene.

Snakk om trening uten å merke det! Har fått farge også :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 21.7.2016 at 23.10, mjauritz skrev:

Bitt av basillen, jeg.

Sjekket etterpå skrittelleren min, og bare i dag har jeg gått 18.467 skritt. Og den 19 har jeg gått 22.000 skritt!
Ukesgjennomsnittet mitt denne uken er på nesten 17.000 skritt! 

Og jeg har ikke merket det en gang! Og jeg har vært på trening i tillegg!

Jeg måtte bare dele det, for jeg er sjokkert. Jeg prøver til vanlig å gå rundt 10.000 skritt, men sliter ofte med å nå målet og har aldri vært i nærheten av disse tallene.

Snakk om trening uten å merke det! Har fått farge også :fnise:

Takk for tips!

Jeg lasta ned appen, men jeg måtte oppgi hvor jeg kommer fra, og norge var ikke noe alternativ... hva gjorde du?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, anneira skrev:

Takk for tips!

Jeg lasta ned appen, men jeg måtte oppgi hvor jeg kommer fra, og norge var ikke noe alternativ... hva gjorde du?

Ingen problemer her. Mitt stalltips er: Har du prøvd å skaffe deg en skikkelig mobil som ikke produsenten tror at de bare leaser til deg når du faktisk eier mobilen? Altså en mobil som ikke legger hindringer for deg fordi produsenten selv mener at slik skal det gjøres uten å bry seg seg døyten om hva forbrukeren kanskje vil gjøre.

Anonymkode: a4f7c...026

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen problemer her. Mitt stalltips er: Har du prøvd å skaffe deg en skikkelig mobil som ikke produsenten tror at de bare leaser til deg når du faktisk eier mobilen? Altså en mobil som ikke legger hindringer for deg fordi produsenten selv mener at slik skal det gjøres uten å bry seg seg døyten om hva forbrukeren kanskje vil gjøre.

what.

Anonymkode: 024ce...967

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 39 og er så gira på Pokemon-jakt at samboeren bare rister på hodet og ler av meg :rodme:

Dessverre bor jeg jo uti hutiheita så for å komme meg til Pokestops og få tak i særlig mange pokemon må jeg jo kjøre flere kilometer... Foreløpig er jeg bare level 6 og det er jo ikke stort å rope hurra for. Beste pokemon min til nå er en Lapras med i underkant av 300 CP, og det er jo ikke akkurat gym-materiale :P(Vet ikke om jeg tør å prøve å overta gyms heller).
Skulle ønske flere pokemon ble plassert på mer øde steder ute i periferien. Jeg har jo ingen venner å gå på jakt sammen med så jeg føler nesten jeg må snike meg rundt nede i byen og jakte mens jeg later som om at jeg gjør andre ting. Men utrolig gøy! Kanskje jeg får meg en tur inn til storbyen til uka, da får jeg kanskje fanget noen nye pokemon :) Pluss at omtrent ingen der kjenner meg så jeg slipper å føle meg dum.

Er det forresten flere som sliter med at det tar innmari lang tid å klekke ut egg? Jeg måtte gå nesten 4 km før jeg fikk klekket et 2km-egg. Irriterende! Tør ikke tenke på når jeg skal klare å klekke et 10km-egg. Og så har jeg aldri noen sinne sett to eller ett fotspor under noen pokemon mens jeg har gått rundt. Enten har de tre fotspor eller så dukker de plutselig opp rett ved siden av meg. Antall fotspor endrer seg aldri. Er det sånn overalt eller er det noen som får dette til å fungere sånn at antall fotspor endrer seg?

Anonymkode: e7edf...7d0

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det forresten flere som sliter med at det tar innmari lang tid å klekke ut egg? Jeg måtte gå nesten 4 km før jeg fikk klekket et 2km-egg. Irriterende! Tør ikke tenke på når jeg skal klare å klekke et 10km-egg. Og så har jeg aldri noen sinne sett to eller ett fotspor under noen pokemon mens jeg har gått rundt. Enten har de tre fotspor eller så dukker de plutselig opp rett ved siden av meg. Antall fotspor endrer seg aldri. Er det sånn overalt eller er det noen som får dette til å fungere sånn at antall fotspor endrer seg?

Det er en feil i fotspor-delen :) Det fungerte en liten periode etter at spillet kom ut i australia/usa, men så lenge det har vært i Norge har i hvertfall jeg hatt problemer med at det alltid vises 3. Men den pokemonen som er øverst til venstre i oversikten skal være den som er nærmest deg :)

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg merket at jeg måtte ha spillet åpent hele veien, og hvis nettet detter ut eller skjermspareren går på så teller den ikke. Dessuten teller den ikke når du går over en viss hastighet sånn at man ikke kan jukse med bil :fnise:

De fotsporene har jeg også lagt merke til! Fryktelig irriterende, for det er alltid 3 spor. Når jeg brukte den australske utgaven (før den norske kom) så fungerte det. Antar det kommer i en oppdatering :P

Skrevet

Fotsporene er deaktivert til serverene er mer stabile :)

• Liker 1
Skrevet

Da Pokèmon kom på Tv 2 i 1999/2000 følte jeg meg for gammel for den slags. Da var jeg 13 år. Så jeg blir neppe bitt av denne basillen som 30-åring..

Det er bra at folk får trent som en konsekvens av dette, men er det virkelig det som skal til for at folk beveger seg? Et spill?:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, mann_86 skrev:

Da Pokèmon kom på Tv 2 i 1999/2000 følte jeg meg for gammel for den slags. Da var jeg 13 år. Så jeg blir neppe bitt av denne basillen som 30-åring..

Det er bra at folk får trent som en konsekvens av dette, men er det virkelig det som skal til for at folk beveger seg? Et spill?:fnise:

Prøv det da vel :)

Anonymkode: e88e3...2b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

what.

Anonymkode: 024ce...967

Bare et tips om å skifte til Android siden det virket som at @anneira har tråkket i fruktsalaten.

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøv det da vel :)

Anonymkode: e88e3...2b3

Da må jeg kjøpe en bedre mobil, og det gidder jeg nok ikke.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Fluffe skrev:

Fotsporene er deaktivert til serverene er mer stabile :)

Jeg vil bare presisere at dette kun er spekulasjoner og ikke faktisk er bekreftet av Niantic. De som har sett litt mer på dette har funnet ut av at API nøkkelen som Niantic bruker for å beregne avstandes i google maps er utløpt / ugyldig og det er den tekniske grunnen til at det ikke funker. Denne typen beregninger skjer som oftest på brukeren sin side, men litt avhengig av hvordan de har gjort det så kan det bli gjort på Niantic sin side, og da kan det være logisk å ha deaktivert denne funksjonen for å øke kapasiteten til serverene.

Anonymkode: e8fde...7d8

Skrevet

Tror jeg må slå av strømsparing. For når den er på så 'fryser' skjermen og jeg kan ikke titte meg rundt på kartet eller noe. Og om det er sånn at jeg må gå 10 ganger så langt som nødvendig for å klekke egg, så skal jeg i hvert fall slå det av. :ler:

Synes det er moro, men her jeg bor er det ingen pokestops i nærheten og jeg har nesten ingen baller igjen etter den teite Zubat'en lagde trøbbel for meg. Må visst til byen en tur. :fnise:

Skrevet
2 timer siden, mann_86 skrev:

Da må jeg kjøpe en bedre mobil, og det gidder jeg nok ikke.

13697087_674823132682604_2084826162000670563_n.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...