AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Jeg har ingen venner..ikke en eneste og jeg føler at jeg ikke fortjener det eller. Og jeg er veldig redd for å bli såret og skuffe noen fordi jeg ikke er bra nok. Kjenner ofte på den følelsen av å ikke være bra nok. Jeg ønsker meg jo venner, men jeg tørr rett og slett ikke prøve lenger pga veldig mange uheldige opplevelser. Anonymkode: 9acdd...883
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Hvor landet bor du og hvor gammel er du? Er i litt samme situasjon som deg. Anonymkode: 22d98...db2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor landet bor du og hvor gammel er du? Er i litt samme situasjon som deg. Anonymkode: 22d98...db2 TS her. Jeg bor på Østlandet og er i 30 åra. Anonymkode: 9acdd...883
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Kan du forklare hvorfor du tror du har opplevd så mye uheldige hendelser? Anonymkode: 2a556...22d
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #7 Skrevet 22. juli 2016 Hvorfor fortjener du ikke ikke venner? Er du slem mot folk? Hvis ikke, så er jo ikke vennskap et spørsmål om å fortjene, men at man av en eller annen grunn liker hverandres selskap eller liker å drive på med de samme tingene. Høres ut som om du har noen vrangforestillinger om deg selv og hva vennskap bygger på. De fleste liker mennesker som lytter og bryr seg om de.. Anonymkode: 11096...3d7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #8 Skrevet 22. juli 2016 Jeg forstår godt følelsen om å ikke være bra nok for andre. Denne følelsen må du jobbe med. Det tar lang tid og krever mye arbeid, men det er denne følelsen som forhindrer deg fra å tørre å bli kjent med andre og dele av deg selv. Det er kjempeleit at du har hatt noen dårlige opplevelser. Jeg håper du etter hvert klarer å legge dette bak deg. Anonymkode: bef51...cd3
fuglekvitter__ Skrevet 22. juli 2016 #9 Skrevet 22. juli 2016 Jeg har masse venner og er kjempe populær jeg. jaja...
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #10 Skrevet 22. juli 2016 2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev: Jeg har masse venner og er kjempe populær jeg. jaja... så idiot da Anonymkode: 2a556...22d 3
fuglekvitter__ Skrevet 22. juli 2016 #11 Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: så idiot da Anonymkode: 2a556...22d Du har blitt hacket. @hack_master
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #12 Skrevet 22. juli 2016 Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev: Du har blitt hacket. @hack_master Who cares? Anonymkode: 2a556...22d
snowcrystal Skrevet 22. juli 2016 #13 Skrevet 22. juli 2016 Jeg har også kjent på den følelsen ts. Av å føle at man ikke er god nok. Jeg har også hatt veldig, veldig mange negative opplevelser når det kommer til vennskap. Jeg bor dessverre ikke på Østlandet. Men, jeg stiller mer enn gjerne opp om du ønsker å snakke via PM. En ting til: Jeg er helt sikker på at du er en fantastisk person og en god venn! Sender deg en klem Jeg er her om du ønsker å prate! 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2016 #14 Skrevet 25. juli 2016 Skrive med meg ? Mann 42 her. Anonymkode: 73e0a...822
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #15 Skrevet 28. juli 2016 Den 21.7.2016 at 22.42, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen venner..ikke en eneste og jeg føler at jeg ikke fortjener det eller. Og jeg er veldig redd for å bli såret og skuffe noen fordi jeg ikke er bra nok. Kjenner ofte på den følelsen av å ikke være bra nok. Jeg ønsker meg jo venner, men jeg tørr rett og slett ikke prøve lenger pga veldig mange uheldige opplevelser. Anonymkode: 9acdd...883 Mannen min klager over at han ikke har noen venner. Men han har en "venn" som er en del eldre enn han: Selv er han 37, "vennen" er vel 50. men veldig skravlesyk og ringer han daglig og de slår av en prat. Vet ikke hvorfor han ikke regner han som venn, men han savner kanskje jevnaldrende han kan finne på ting med. Han er ikke glad i fyll - og det virker som alle "menn" møtes kun for å drikke øl. Selv hater han øl. Finnes det menn der ute i alderen 30-45 som ikke liker øl? Vi bor på Sunnmøre og han ønsker kompiser han kan skravle med, diskutere politikk og nyheter, praktiske ting som bil, oppussing osv, se fotballkamp eller en god actionfilm med. Det er det han liker å gjøre. Anonymkode: a8c85...f26
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #16 Skrevet 28. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min klager over at han ikke har noen venner. Men han har en "venn" som er en del eldre enn han: Selv er han 37, "vennen" er vel 50. men veldig skravlesyk og ringer han daglig og de slår av en prat. Vet ikke hvorfor han ikke regner han som venn, men han savner kanskje jevnaldrende han kan finne på ting med. Han er ikke glad i fyll - og det virker som alle "menn" møtes kun for å drikke øl. Selv hater han øl. Finnes det menn der ute i alderen 30-45 som ikke liker øl? Vi bor på Sunnmøre og han ønsker kompiser han kan skravle med, diskutere politikk og nyheter, praktiske ting som bil, oppussing osv, se fotballkamp eller en god actionfilm med. Det er det han liker å gjøre. Anonymkode: a8c85...f26 Han kan vel finne seg en hobbyaktivitet hvor han møter andre? Anonymkode: 1b37f...627
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2016 #17 Skrevet 28. juli 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan vel finne seg en hobbyaktivitet hvor han møter andre? Anonymkode: 1b37f...627 Hva slags hobby skal det være da? Han er så politisk engasjert, kanskje han kan melde seg inn i politikken. Anonymkode: a8c85...f26
Sidsel Skrevet 28. juli 2016 #18 Skrevet 28. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min klager over at han ikke har noen venner. Men han har en "venn" som er en del eldre enn han: Selv er han 37, "vennen" er vel 50. men veldig skravlesyk og ringer han daglig og de slår av en prat. Vet ikke hvorfor han ikke regner han som venn, men han savner kanskje jevnaldrende han kan finne på ting med. Han er ikke glad i fyll - og det virker som alle "menn" møtes kun for å drikke øl. Selv hater han øl. Finnes det menn der ute i alderen 30-45 som ikke liker øl? Vi bor på Sunnmøre og han ønsker kompiser han kan skravle med, diskutere politikk og nyheter, praktiske ting som bil, oppussing osv, se fotballkamp eller en god actionfilm med. Det er det han liker å gjøre. Anonymkode: a8c85...f26 Vi har et eget forum for å bli kjent med andre brukere her: http://forum.kvinneguiden.no/forum/13-kontakt-med-andre-brukere/. Kanskje dere kan finne noen der. :-) 1
Ny i Vestfold Skrevet 31. juli 2016 #19 Skrevet 31. juli 2016 Den Thursday, July 21, 2016 at 22.42, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen venner..ikke en eneste og jeg føler at jeg ikke fortjener det eller. Og jeg er veldig redd for å bli såret og skuffe noen fordi jeg ikke er bra nok. Kjenner ofte på den følelsen av å ikke være bra nok. Jeg ønsker meg jo venner, men jeg tørr rett og slett ikke prøve lenger pga veldig mange uheldige opplevelser. Anonymkode: 9acdd...883 Er også lIt i samme situasjon... Er noen år eldre men syns alder kunn er en siffra... Snakker gjerne! 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå