AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #1 Skrevet 21. juli 2016 Ser flere andre som legger ut bilde og forteller om seg selv på både finn og facebook. Selv har jeg litt i tankene at jeg syns sånt er litt flaut, men funker det? Anonymkode: f4b94...cb0
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #2 Skrevet 21. juli 2016 Med mindre du kjenner noen i området der du skal flytte er det ikke noe poeng å poste det på Facebook. Dersom du kjenner en del der er det klart det kan hjelpe. Jeg ville ikke ha gjort det selv, men jeg synes ikke det er noe flaut eller rart at andre gjør det. Anonymkode: a696f...85f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 #3 Skrevet 21. juli 2016 Jeg la ut på Finn,og ja,det var litt flaut, men når det er stor rift om boplassene så er det mange som gjør det og det er bedre enn å sitte uten et sted å bo. Fikk endel napp på det, og jeg fikk meg et sted å bo også Jeg prøvde å få frem hvem jeg er, og det jeg er på jakt etter uten å kopiere andre for mye. Leste endel på andre sine annonser for å få et bilde av hvordan den skulle se ut,og jeg synes mange bare kopierte det andre hadde skrevet. Om du skal legge det ut på Facebook så er det jo lurt å gjøre det på grupper for det området du er interessert i og eventuelt på profilen din om du kjenner folk i området. Har sett mange som har gjort det, og det er temmelig vanlig å gjøre det. Anonymkode: a9a4f...cdb
Cathj Skrevet 21. juli 2016 #4 Skrevet 21. juli 2016 (endret) Da jeg var på leiemarkedet fikk jeg tips om å legge inn en "ønskes leid"-annonse på Finn. Da var det flere som sa at noen leiligheter ikke legges ut en gang, der ønsker utleier å ta kontakt med leietakere (i stedet for omvendt, som oftest er vanlig praksis). Jeg gjorde aldri det, da, men jeg hadde flere venner som fant seg leiligheter på den måten. Både egne og i kollektiv. Om det fortsatt fungerer på samme måte, vet jeg ikke, men fører det til at du får deg et sted å bo, så skjønner jeg ikke hvorfor du skulle la være. Endret 21. juli 2016 av Cathj
Prinsesse788 Skrevet 22. juli 2016 #5 Skrevet 22. juli 2016 Som utleier sjekker jeg alltid "ønskes leid" på Finn før jeg legger ut annonse. Så godt råd fra @Cathj
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2016 #6 Skrevet 23. juli 2016 Jeg legger ikke ut på facebook, det er flaut synes jeg. Men jeg legger ut på finn/hybel som står en liten periode. Jeg fikk mange hendvendelser og det var sånn jeg fikk leilighet - med at utleier kontaktet meg. Da kan jeg også lettere sende søknad siden jeg allerede har en profil de kan se på. Man bør ha bilde av seg selv, det øker tilbudet. Det er flaut om noen jeg kjenner skulle se den, men satser på at de ikke gjør det om den kun står i 3 uker. Det er så mange andre som legger ut. Anonymkode: fd847...4f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå