Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2004 #1 Skrevet 9. november 2004 Visste ikkje kva eg skulle kalle innlegget mitt, veit ikkje om dette er rette forumet å legge det ut på heller, men eg treng å få ut tankane mine ein plass.. Eg har det utruleg vanskeleg for tida. Gråter medan eg skriv dette. Eg har utrolig lyst på barn, og har i grunnen sakna ein baby heilt sidan eg tok abort for tre år sidan. Dette saknet har heile tida vore til stades, sjølv om eg ikkje angrar på det eg gjorde. Eg var 17 år, og sammen med ein person eg ikkje hadde noko framtid med (han gjorde det slutt rett etter aborten). Etter eit uttal timar med samtale hos helsesøster, trudde eg at eg hadde komt meg vidare, men eg har det frykteleg no. Svigerinna mi er gravid. Eg gledar meg til å bli tante, men trur eg er litt sjalu også. Det verste midt oppi alt dette er at eg ikkje har nokon å snakke med. Eg har verdens beste mann, som eg snakkar om alt med, berre ikkje dette. Han syns det er vanskeleg å takle tanken på at eg har vore gravid med ein annan. Eg forstår han, og det er derfor eg ikkje tar dette opp med han heller. Han ser eg har det vanskeleg, han veit kva det er, og han trøstar meg så godt han kan, men eg greier liksom ikkje å opne meg heilt for han. Æsj, veit ikkje kva eg ville med dette innlegget, måtte berre få ut tankane mine litt... Er det nokon som har vore i liknande situasjonar? Håpar de kan seie at alt vil bli bra, for no har eg det berre vondt. Eg føler meg fæl som er sjalu på svigerinna mi. Skulle berre ønske eg greidde å la vere å tenke på dette... :-( Eg er så redd for at eg ikkje skal kunne bli gravid igjen..
mulle Skrevet 9. november 2004 #3 Skrevet 9. november 2004 Hei! Ville bare oppmuntre deg med å si at jeg har en god venninne som har gått gjennom det samme som deg og klarte seg fint. Hun hadde en depresjon, men jobbet seg gjennom det. Husk at alle har tilbakefall, og sjalusi er helt normalt. Ikke mist motet. Det ordner seg til slutt!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2004 #5 Skrevet 9. november 2004 Det går betre no. Eg har grått meg tom, og mannen min kjem snart heim frå jobb..
Gjest Odense Skrevet 9. november 2004 #6 Skrevet 9. november 2004 Det å vere sjalu på venninder eller svigerinner som er gravid er normalt. Jeg var selv litt sjalu på svigerinnen min som var gravid, å da hadde jeg en datter på 6 mnd! Jeg var vell sjalu fordi at jeg savnet følelsen å vere gravid og all oppmerksomheten enn får av venner og familie. Alle vill på en måte ta vare på deg Tror du skal kjenne på følelsene dine, og ikke bare "gjemme" dem bort. Men prøve å arbeide med dem slik at du kan se det hele med et nytt perspektiv. Du er ung, og det at du har tatt abort gjør ikke sjansen din mindre til å få barn. Har noen venninder som har tatt abort, og de har fått klar beskjed fra legen at deres sjangse til å få barn senere er like stor. Så lenge de ikke fikk infeksjoner etter aborten. Men kansje du skal snakke med samboeren om dette? Er vondt å gå å bære på noe slike tanker alene..Vet ikke om dette hjalp, men lykke til Veslo, ting bruker å se litt bedre ut når det bare går noen dager..Du å kjæresten får heller planlegge når dere skal begynde å prøve å få barn slik at dere får noe å glede dere til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå